اخبار بازی

پیش‌بینی فروش 10 میلیون نسخه از God of War

وی جی مگ: با انتشار نمرات God of War طرفداران این مجموعه خیالشان از کیفیت بازی راحت شد و حالا شاید اصلی‌ترین دغدغه‌ای که در ذهن داشته باشند، فروش این انحصاری PS4 باشد. مسئله‌ای که می‌توان انتظار داشت به خوبی انجام شود. در همین راستا پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته که صحبت از فروش 10 نسخه از God of War دارند. پیش‌بینی که رسیدن به آن زیاد سخت نیست.

به گزارش وی جی مگ، مایکل پکتر تحلیل‌گر مطرح صنعت بازی در مصاحبه‌ای با Gamingbolt توضیح داده که از لحاظ امتیازی فکر می‌کنم God of War در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های تاریخ باشد و همین موضوع ریسک خرید از سوی گیمرها را به پایین‌تر حد خود کاهش می‌دهد. از سوی دیگر God of War جدید از لحاظ گیم‌پلی و نحوه برقراری ارتباط با آن ساده است و در عین حال میزبان المان‌هایی همچون اکشن، ماجراجویی، پازل، داستان‌سرایی خوب و گرافیک خیر‌ه‌کننده است که به صورت خودکار مخاطب آن را افزایش می‌دهد.

پکتر در ادامه توضیح داده که پایین‌تر میزان پیش‌بینی فروش بازی در حال حاضر 10 میلیون نسخه است. سونی چندی پیش اعلام کرد که چیزی حدود 70 میلیون کنسول PS4‌ به فروش رسیده و هیچ بعید نیست که God of War با این کیفیت توانایی جذب 10 میلیون مخاطب را داشته باشد. با این حال پکتر اعتقاد دارد که 10 میلیون حداقل پیش‌بینی است و God of War حتی می‌تواند به فروش 20 میلیون نسخه‌ای نیز دست پیدا کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + ده =

  • شلوغش کردن دیگ
    اول این که چند درصد از این 70 میلیون بالای 18 سالن؟

    دوم سلیقه است شاید یه نفر کلا از بازی هایی تو سبک گاد آو وار خوشش نیاد

    سوم باید ببینیم از این 70 میلیون چند میلیونش فقط برا فوتبال خریداری شده??????????

    ولی 10 20 میلیون عدد منطقی ای ب نظر نمیرسه