اخبار بازی

پیش‌بینی فروش 37.79 میلیون دستگاه Nintendo Switch تا سال آینده

وی جی مگ: با انتشار گزارش مالی نینتندو متوجه شدیم که Nintendo Switch توانسته به آمار قابل توجهی در زمینه فروش دست پیدا کند و حالا سازندگان ژاپنی آن پیش‌‌بینی کرده‌اند که پلتفرم آنها تا انتهای ماه مارچ سال 2019 (پایان سال مالی) می‌تواند به آمار شیپ 37.79 میلیون دستگاه برسد.

به گزارش وی جی مگ، در گزارش مالی امسال نینتندو توضیح داده شده که Super Mario Odyssey فروشی 10.41 میلیون نسخه‌ای داشته و Mario Kart 8 Deluxe نیز آماری 9.22 میلیون نسخه‌ای را به خود اختصاص داده. از جمله دیگر بازی‌های پرفروش Nintendo Switch می‌توان به Splatoon 2 با 6.02 میلیون نسخه و Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon اشاره کرد که مجموعا فروشی 7.51 میلیون نسخه‌ای را روی 3DS تجربه کرده‌اند. نینتندو همچنین اعلام کرده که تاکنون 5.28 میلیون دستگاه از SNES Classic Edition به دست فروشنده‌ها رسیده.

با در نظر گرفتن تمامی آمارهای اعلام شده می‌توان به این نتیجه رسید که طی سال مالی گذشته نینتندو، مجموعا 63.51 میلیون نسخه از بازی‌های مختلف روی Nintendo Switch به فروش رسیده. این آمار برای 3DS به 35.64 میلیون نسخه بازی می‌رسد. چنین عملکرد موفقی طی یک سال اخیر برای نینتندو نهایتا باعث شده که آنها پیش‌بینی شیپ کردن 20 میلیون Nintendo Switch را در نظر بگیرند تا نهایتا با رسیدن به مارچ سال 2019 آمار فروش کنسول خود را به 37.79 میلیون دستگاه رسانده باشند. آنها همچنین انتظار فروش 4 میلیون 3DS را دارند تا مجموع فروش این کنسول دستی تا انتهای سال مالی جاری به 76.53 میلیون دستگاه برسد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 4 =