اخبار بازی

پیش‌بینی کارشناس‌ها از فروش ناامیدکننده Titanfall 2

Titanfall 2 به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال بالاخره منتشر شد و توانست با به دست آوردن متوسط امتیاز 89 از 100، حداقل از دید منتقد‌ها تبدیل به اثری خوب شود. با توجه به این مسئله می‌توان نتیجه گرفت که Titanfall 2 به خودی خود بازی خوبی است و تیم سازنده کار خود را به درستی انجام داده که طبق پیش‌بینی‌های جدیدی که کارشناس‌های اقتصادی صورت داده‌اند به نظر می‌رسد که فروش ساخته جدید Respawn پایین‌تر از حد انتظارات می‌شود.

موسسه تحلیل اقتصادی Cowen & Co چند هفته پیش توضیح داده بود که انتظار می‌رود Titanfall 2 چیزی حدود 9 میلیون نسخه فروش داشته باشد اما آنها امروز در خبری به این نکته اشاره کرده‌اند که شرایط فعلی نشان می‌دهد که احتمالا شاهد چنین ارقامی نخواهیم بود و Titanfall 2 نهایتا به فروشی در حدود 5 تا 6 میلیون نسخه دست پیدا می‌کند که برای بازی پرهزینه رقمی مناسب نیست.

اندرو ویلسون به عنوان مدیرعامل EA تابستان گذشته توضیح داده بود که شاید عرضه دو بازی از سوی این شرکت (Titanfall 2 و Battlefield 1) در انتهای سال میلادی تصمیمی عجیب باشد اما ما اعتقاد داریم که این آثار مخاطبی متفاوت دارند و روی فروش یکدیگر تاثیر نمی‌گذارند. در همین راستا کارشناس‌های موسسه Cowen توضیح داده‌اند که به نظر می‌رسد، اوضاع EA آنطور که ویلسون شرح داده، پیش نرود و Titanfall 2 فروشی ناامید کننده را تجربه کند. نکته جالب توجه این است که در گذشته پیش بینی شده بود، Battlefield 1 چیزی حدود 14 میلیون نسخه فروش داشته باشد اما در گزارش‌های جدید این رقم 16.5 میلیون نسخه ذکر شد.

اصلی‌ترین دلیلی که برای فروش ناامیدکننده Titanfall 2 ذکر شده، عرضه میان دو بازی شوتر بزرگ امسال یعنی Battlefield 1 و Call of Duty Infinite Warfare اعلام شده اما تهیه کننده بازی توضیح داده که هرچند ما از این موضوع خبر داشتیم اما تاریخ عرضه بازی از مدت‌ها پیش تعیین شده بود و امکان تغییر آن وجود نداشت.

 

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =