اخبار بازی

پیش از EA سازندگان A Way Out به فکر همکاری با Microsoft‌ بودند

وی جی مگ: مدت زیادی از انتشار A Way Out‌ نمی‌گذرد و این بازی که تمرکز اصلی خود را روی بازی به صورت Co op قرار داده بود، توانست عملکرد مناسبی را از خود به نمایش در آورد. در این میان نکته‌ای که توجه بسیاری را جلب کرد، حضور EA به عنوان ناشر این بازی بود. کمپانی که مدت‌هاست که تنها روی مباحث مالی تمرکز دارد و انتشار چنین بازی را معمولا انجام نمی‌دهد. حالا جوزف فرس کارگردان A Way Out توضیح داده که آنها پیش از EA به فکر همکاری با Microsoft‌ بوده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، فرس در مصاحبه خود با وبسایت IGN توضیح داده که بعد از عرضه Brothers درهای بسیاری به روی ما باز شد و نزدیک بود که برای ساخت A Way Out با Microsoft همکاری کنیم. با این حال بعد از مدتی پتریک سادرلند به سراغ جوزف فرس رفته و به او گفته که بهتر است با EA همکاری کنند که دفتری نیز در سوئد (محل قرارگیری استودیو Hazelight) دارد. فرس بعد از دریافت این پیشنهاد تصمیم گرفته که به سراغ Microsoft نرفته و EA را به عنوان شریک تجاری خود انتخاب کند.

با وجود این مسائل جوزف فرس به هیچ‌وجه مشکلی با مایکروسافت نداشته و نظر مثبتی نیز درباره فیل اسپنسر مدیر بخش سرگرمی‌های این شرکت دارد. از نظر این بازیساز، حضور فیل اسپنسر بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای مایکروسافت رخ دهد.

منبع: IGN

برچسب‌هاA Way Out EA Hazelight microsoft
محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =