اخبار بازی

پیش ثبت‌نام برای Harry Potter Hogwarts Mystery آغاز شد

پیش ثبت‌نام برای Harry Potter Hogwarts Mystery آغاز شد

وی جی مگ: استودیو Jam City اعلام کرد پیش ثبت‌نام برای Harry Potter Hogwarts Mystery شروع شده است و کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند از طریق Google Play store برای آن اقدام کنند. پیش ثبت‌نام بازی به شما این اجازه را خواهد داد تا در میان یکی از اولین افرادی باشید از که انشتار تاریخ عرضه دقیق بازی در بهار 2018 آگاه خواهید شد.

به گزارش وی جی مگ، آقای Chris DeWolfe رییس و یکی از موسسان استودیو Jam City در خصوص این مسئله چنین گفت «ما از طرفداران خود بسیار سپاس‌گزاریم که باعث شدند Harry Potter Hogwarts Mystery یکی از موردانتظارترین عناوین موبایلی در سال 2018 لقب بگیرد. ما از آغاز شدن پیش‌ ثبت‌نام بازی در Google Play هیجان‌زده هستیم و حال قسمت کوچکی از بازی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا ببینید چگونه در بازی می‌توانید شخصیت خود را ساخته و برای اولین بار به عنوان یک دانش‌آموز وارد Hogwarts شوید.»

Harry Potter: Hogwarts Mystery یک بازی داستان‌محور نقش‌آفرینی بوده که در دنیای جادویی خانم J.K. Rowling، نویسنده سری کتاب‌های Harry Potter به وقوع می‌پیوندد. پلیر شانس این را خواهد داشت تا شخصیت خود را در بازی بسازد، آن را مرتب کرده و سر کلاس حاضر شود، جادو‌های جدید یاد بگیرد و موارد دیگری را در دنیای بازی تجربه کند. هم‌چنین در بازی انتخاب‌هایی وجود خواهند داشت که در داستان بازی و شخصیت شما تاثیر خواهند گذاشت. در بازی سیستمی وجود دارد که بر روی تصمیمات پلیر و اعمال او در کوئست‌ها تاثیر می‌گذارد.

عنوان Harry Potter: Hogwarts Mystery برای دو پلتفرم IOS و Android منتشر خواهد شد. در حالی که ثبت‌نام در Google Play آغاز شده است، مدتی بعد این دسترسی برای کاربران شرکت Apple نیز ایجاد خواهد شد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × پنج =