اخبار بازی

چراغ سبز مایکروسافت برای ساخت Alan Wake 2

چراغ سبز مایکروسافت برای ساخت Alan Wake 2 1

Phil Spencer در مورد ساخته شدن ادامه‌ای برای بازی محبوب استدیو Remedy یعنی Alan Wake را منوط به علاقه و تمایل این استدیو دانست. این مسئله کمی عجیب به نظر می‌رسد چون Remedy در گذشته روی نمونه‌هایی از Alan Wake 2 کار کرده و آنها را به عنوان تست به مایکروسافت نمایش داد که در نهایت باعث دریافت چراغ سبز برای ساخت Quantum Break شد.

Sam Lake نویسنده و کارگردان بازی‌های استدیو Remedy چندی قبل در مورد سرنوشت Alan Wake 2 با Polygon به صحبت پرداخت. او در صحبت‌های خود اشاره کرد که در ابتدا قرار بود که آنها به ساخت ادامه‌ای از Alan Wake بپردازند اما در روند نمایش نمونه‌های اولیه این بازی به مایکروسافت با رد و بدل شدن ایده‌ها و شنیدن نظر‌های جدید بحث به کلی تغییر کرد و ایده ساخت Quantum Break متولد شد.

درحالی که Alan Wake توانست نظر منتقدان و گیمر‌ها را به سمت خود جلب و فروشی 3.2 میلیونی را تجربه کند فروش بازی جدید آنها Quantum Break بسیار ضعیف‌تر از Alan Wake بود. ساخت Alan Wake 2 تصمیمی منطقی‌تر برای Remedy به نظر می‌رسید اما باید به این نکته توجه داشت که مالکیت Alan Wake برای استدیو Remedy و مالکیت Quantum Break مربوط به مایکروسافت است. در حال حاضر این استدیو در حال نوشتن داستان برای Crossfire 2 هستند. همچنین Remedy طی بیانیه‌ای اعلام کرد که علاقه شدیدی به ساخت بازی‌های Multiplayer دارند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 3 =