اخبار بازی

چرا بازی Alita: Battle Angel ساخته نشد ؟

چرا بازی Alita: Battle Angel ساخته نشد ؟

وی جی مگ: براساس گزارش جدیدی که منتشر شده یکی از طراحان کمپانی Activision در سال 2005 ایده‌ای را برای ساخت بازی Alita: Battle Angel مطرح کرده بود. آن هم درست زمانی که جیمز کامرون حقوق مربوط به این فرنچایز را خریداری کرده بود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Kotaku کیسی هولتس طراح بازی و آنتونی هان طراح هنری ایده‌ای را برای ساخت یک اثر بازی ویدئویی براساس Alita: Battle Angel به مدیریت کمپانی Activision در سال 2005 ارائه کردند که با آن موافقت نشد و سرانجام نیز کنسل شد. به گفته هولتس نگرانی‌هایی از سوی مدیریت کمپانی در خصوص عدم آشنایی مخاطبین غربی با این فرنچایز وجود داشت و به همین دلیل با ساخت آن موافقت نشد. «به نظر من یکی از دلایلی عدم موافقت با ساخت بازی Alita: Battle Angel چندان شناخته نبودن آن در آمریکا و اروپا بود. انیمه و مانگا در آن‌ سال‌ها به مانند اکنون بزرگ و شناخته شده نبودند و از همین رو ترس زیادی از بابت شکست در موفقیت تجاری بازی وجود داشت.»

ایده‌ای که از این بازی برای توسعه روی دو کنسول PS3 و Xbox 360 مطرح شد بدین ترتیب بود که اندام شخصیت Alita به لطف وجود سیستمی تحت عنوان Sure Foot System به طور قابل توجهی می‌توانست اصلاح‌پذیر باشد. مسئله‌ای که به پلیرها اجازه می‌داد به محیط‌های مختلف سفر کرده و با دشمنان خطرناک درگیر شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × پنج =