اخبار بازی

چرا بازی Unravel Two برای Nintendo Switch عرضه نشد ؟

چرا بازی Unravel Two برای Nintendo Switch عرضه نشد ؟

وی جی مگ: در جریان کنفرانس EA در E3 2018 بازی Unravel Two معرفی و بلافاصله منتشر شد اما رونمایی نشدن از بازی Unravel Two برای Nintendo Switch یکی از مسائلی بود که سوالات بسیاری را به وجود آورد و اکنون سازندگان این بازی به آنها پاسخ داده‌اند تا مشخص شود چرا پلتفرم جدید نینتندو نادیده گرفته شده.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان این بازی در استودیو Coldwell Interactive تایید کرده‌اند که اگر قصد داشتند بازی Unravel Two برای Nintendo Switch عرضه شود باید جریان توسعه آن را با تاخیر مواجه می‌کردند. کوچک بودن تیم توسعه دهنده این بازی باعث شده که آنها منابع انسانی کافی برای پورت بازی Unravel Two برای Nintendo Switch را در اختیار نداشته باشند. در شرایطی حتی کنترلرهای Nintendo Switch هم‌رنگ شخصیت‌های اصلی بازی Unravel Two هستند و بسیاری از گیمرهای دارنده این کنسول به ژانر پلتفرمر علاقه دارند، سازندگان بازی توضیح داده‌اند که یکی از اصلی‌ترین اهداف آن در جریان توسعه این عنوان جدید رسیدن به نرخ فریم 60 بوده و رسیدن به گرافیک فعلی و فریم‌ریت مورد نظر روی Nintendo Switch کاری سخت برای آنها در نظر گرفته شده.

استودیو Coldwell Interactive‌ قصد داشته که ساخته آنها در جریان E3 2018 منتشر شود اگر می‌خواستند روی نسخه Nintendo Switch تمرکز کنند با تاخیری چند ماهه در انتشار روبرو می‌شدند. از سوی دیگر این بازی توسط موتور گرافیکی PhyreEngine توسعه پیدا کرده که توسط سونی ساخته شده و سازندگان بازی Unravel Two شخصا آن را برای Xbox One‌ پورت کرده‌اند و فعلا این موتور از Nintendo Switch پشتیبانی نمی‌کند.
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + دو =