اخبار بازی

چرا تروی بیکر در Borderlands 3 حضور ندارد ؟

چرا تروی بیکر در Borderlands 3 حضور ندارد ؟

وی جی مگ: چندی پیش مشخص تروی بیکر در Borderlands 3 و برای صداگذاری Rhys که آن را در تریلر معرفی بازی مورد بحث مشاهده کردیم حضور به عمل نخواهد آورد. همان‌طور که می‌دانید Rhys شخصیت اصلی بازی Telltale’s Tales from the Borderlands محسوب می‌شد و اکنون عدم حضور تروی بیکر در نسخه سوم، سوال‌های زیادی را برای طرفداران ایجاد کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به دنبال این موضوع یکی از طرفداران در توییتر علت عدم حضور تروی بیکر در Borderlands 3 را از کارگردان این بازی یعنی رندی پیچفورد سوال کرد. به گفته مدیرعامل کمپانی Gearbox و به نقل از کارگردان صوتی استودیو، این تصمیم شخصی تروی بیکر بوده و علتی برای آن ارائه نشده است. با این حال به نظر می‌رسد این موضوع تاثیر زیادی روی بازی نهایی نخواهد داشت زیرا براساس گفته‌های پیجفورد می‌توان نتیجه گرفت Rhys نقش قابل توجه و زیادی در Borderlands 3 ایفا نمی‌کند. «با توجه به چگونگی حضور Rhys در بازی، فکر نمی‌کنم این مسئله اهمیت زیادی داشته باشد. هنگامی که بازی عرضه شود متوجه گفته من خواهید شد و ممکن هم هست با من مخالف باشید.»

همواره این احتمال وجود دارد سوئتفاهم‌هایی پیش آمده باشد که منجر شده بیکر از حضور در بازی Borderlands 3 امتناع کند. عنوان مذکور در تاریخ 13 سپتامبر 2019 (22 شهریور 98) برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − شش =