اخبار بازی

چهارشنبه منتظر معرفی کامل PES 2019 باشید

وی جی مگ: چند روز پیش بود که به اشتباه وبسایت هنگ کنگ سونی اطلاعات اولیه PES 2019 را لو داد اما همچنان این بازی به صورت رسمی معرفی نشده بود تا دیدار ال کلاسیکو شب گذشته. در جریان این بازی که در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا یعنی نیوکمپ برگزار شد، تبلیغات PES 2019 در بخش‌های مختلف زمین قرار گرفته و در ادامه آنها به این مسئله اشاره شده بود که چهارشنبه معرفی کامل PES 2019 انجام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات اولیه که به اشتباه منتشر شدند خبر از انتشار PES 2019 در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) داشتند. چندی پیش یوفا به صورت رسمی تایید کرد که قرارداد همکاری آنها با Konami به پایان کار خود رسیده و از این پس امتیاز مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در نسخه‌های بعدی PES مورد استفاده قرار نگرفته. با توجه به همین موضوع مسئولان کمپانی ژاپنی اعلام کردند که قصد دارد لیگ‌های جدیدی را به PES 2019 اضافه کنند تا غیبت لیگ قهرمانان کمتر مورد توجه قرار گیرد.

در کنار این مسئله انتظار می‌رود که از دید گرافیکی PES 2019 با پشتیبانی از وضوح تصویر 4K ارتقای قابل توجهی پیدا کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که در چهارشنبه 9 مه Konami چه اطلاعاتی را از PES 2019 در اختیار مخاطب‌ها قرار می‌دهد که احتمالا برای PC، Xbox One و PS4 و البته پلتفرم‌های دیگر در دست ساخت است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 7 =