اخبار بازی

چه خبر از Prince of Persia, Beyond Good & Evil 2 و Far Cry 4 (مصاحبه با آقای Alain Corre)

Gameemag---Prince-of-persia

هم اکنون 3 بازی از یوبیسافت وجود دارد که همگی منتظر اعلام خبر هائی در مورد ساخت نسخه ی جدیدی از آن ها هستیم. بازی هایی همچون Prince of Persia, Beyond Good & Evil 2 و Far Cry 4.

Alain Corre رئیس کمپانی یوبیسافت در اروپا در E3 به خبر نگار Euro Gamer اعلام کرد که آن ها به شدت در حال کار کردن بر روی این سه عنوان هستند اما یکی از آن ها در اولیت قرار دارد و تمرکز بیشتری بر روی آن صورت گرفته.

در ادامه مصاحبه ی کوتاه صورت گرفته توسط خبرنگار EuroGamer با آقای Alain Corre را مشاهده میکنید :

– از حرفاتون میشه حدس زد که این بازیه اولویت دار بازیه Far Cry4 باشه. حدسمون درسته؟

– ما هنوز چیزی در این مورد اعلام نکردیم و بیشتر داریم در مورد آینده ی این فرانچایز فکر میکنیم. معلوم نیست که چه وقت نسخه ی جدیدی از این بازی دیده بشه ولی یه چیز هائی وجود داره.

 – امیدوارم مثل Prince Of Persia ساخت یه نسخه ی جدید از بازی اینقدر طول نکشه!

– نه، امکان نداره اون مشکل دیگه پیش بیاد چون نیروی بیشتری داره صرف ساخت بازی ها میشه.

– حالا که صحبت از Prince Of Persia شد،نسخه ی جدیدی از این بازی رو تو لیست کاریتون ندارید؟

– ما همیشه در مورد ادامه ی فرانچایز هامون ایده های خوبی داریم اما نمیتونیم ریسک کنیم و هر سال از یه فرانچایز بازی بدیم بیرون. فعلا عناوین بیشتری هست که دوست داریم گیمر ها اون ها رو ببینن. وقتی که احساس کردیم موقعیت آماده است این بازی هم ساخته میشه. وقتی که سازنده ی این عنوان بتونه یه ایده ی جذاب رو تو این بازی به وجود بیاره. این کلید اصلی همه ی فرانچایز های ماست، همه ی فرانچایز های ما ادامه دارن اما بعضی ها سریع و بعضی هاشون هم خیلی آهسته ولی این رو بدونید که اون ها ادامه دارن.

پیش از کنفرانس E3 امسال عکسی از شخصیت Beyond Good & Evil در صفحه فیسبوک یوبیسافت قرار گرفت و همگان امید این را داشتند که نسخه ی جدیدی از این عنوان به دنیای گیم معرفی شود ولی Yves Guillemot رئیس یوبیسافت اعلام کرد که این فقط یک عکس بوده و دلیلی برای نمایشی از این عنوان نیست.

وی گفت :

فک کنم مردم برداشت اشتباهی از این عکس داشتن. این یه بازیه قدیمیه و خیلی ها با اون خاطره دارن برای همین با کوچیکترین اتفاقی که میوفته فکر میکنن قراره نسخه ی جدیدی از اون رو ببینن. در هر حال این عکس جزو دکور مراسم E3 ما بوده. مدت ها پیش با اینکه این بازی کامل نبود یه دمو از اون رو نشون دادیم برای همین گیمر ها هنوز منتظر اون روزی هستن که این بازی رو ببینن.

یوبیسافت در سال 2008در مراسمی در پاریس دموی گفته شده را نمایش داد. بعد از آن حرفی ار این بازی نبود تا اینکه اعلام شد این بازی به نسل بعد منتقل شده است. بعد ها معلوم شد که Michel Ancel خالق بازی Rayman قرار است تا Beyond Good & Evil 2 را نیز یدک بکشد.

Corre در این رابطه اعلام کرد:

کمپانی داره روی این بازی کار میکنه، قراره خاطره های این بازی دوباره تکرار شه. امروزه بازی ها بر اساس اینکه کارگردانشون تا چه حد میتونه خلاقیت به خرج بده ساختشون به درازا میکشه. همونطور که میبینید کیفیت بازی های امروزه خیلی بالاست برای همین ساخت یه بازی باکیفیت نیاز به زمان طولانی تری داره. مطمئن باشید اون دموئی که توی سال 2008 نشون دادیم که یه خوک با دماغش پشه ها رو شکار میکنه هنوز داره به خوبی جلو میره. این عناوین جزو جدا نشدنی از ساختار یوبیسافت هستن. وقتی این بازی عالی شد منتشر هم میشه.

حسین جاشی

حسین جاشی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 3 =

  • حسین جاشی
    شاید اصلا حواسش به اساسین نبوده D:
    در کل اساسین فعلا داره واسشون پول درو میکنه اینا هم دارن رسشو میکشن
     1 0 i 

    حواسش بوده….اگه دقت کنی میگی ما در مورد ادامه ی فرانچایز هامون ایده ها خوب داریم ولی چون برای AC ایده خوب ندارن همش ادامه می دن تا یه روزی همون یدون ایده ته بکشه 😀

  • ﺑﻫ ﺍﻟﺍ ﺧﺭﻫ ﻛﯾ ﺍﯾ ﺑﺍﺯﯾ prince of persian ﺟﺩﯾﺩ ﻣﯾﺍﺩ ﺩﻟﻣﻭﻧ ﺑﺭﺍﺷ ﻟﻛ ﺯﺩﻫ .ﺧﯾﻟﯾ ﻭﻗﺗ ﺑﺍﺯﯾ ﺷﺍﻫﺯﺍﺩﻫ ﺍﯾﺭﺍﻧﯾ ﻧﻛﺭﺩﻫ ﺍﯾﻣ ﺍﻣﯾﺩ ﻭﺍﺭﯾﻣ ﺍﺯ ﻧﺳﺧﻫ ﺳﺭﯾ ﭘﻧﺟ ﻫﻣ ﺑﻫﺗﺭ ﺑﺍﺷﻫ

  • “- ما همیشه در مورد ادامه ی فرانچایز هامون ایده های خوبی داریم اما نمیتونیم ریسک کنیم و هر سال از یه فرانچایز بازی بدیم بیرون”

    😐

    فکر کنم این جمله درمورد بازی Assassins Creed صدق نمی کنه