اخبار بازی

چه سرنوشتی در انتظار بازی Binary Domain 2 است ؟

بازی Binary Domain 2

وی جی مگ: وب‌ سایت فرانسوی Gamblog مصاحبه‌ای با سازندگان Yakuza منتشر کرد. این مصاحبه تا جایی پیش رفت که نام بازی Binary Domain 2 به میان آمد. ولی در آخر سرنوشت این بازی نامعلوم باقی ماند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعاتی از این بازی‌ها به دست آمد که این اطلاعات می‌تواند برای طرفدارن مفید باشد. صحبت‌هایی در مورد بازی Yakuza و امکان ساخت اسپین آف این بازی شد. در مورد بازی Yakuza 6  و مرگ Kazuma Kiryu  سوال شد. Daisuke Sato در پاسخ گفت که او نمرده است و بدین معنی نیست که به طور کامل از بازی محو می‌شود. ممکن است باز هم او را ببینیم.

سوالی در مورد بازی Yakuza 0-2 پرسیده شد و او گفت که پروژه خاصی در دست نداریم ولی اگر می‌خواستیم آن را بسازیم، دوباره در مورد kiryu جوان و Majima است.

در مورد اسپین‌آف بازی Yakuza  سوال شد. او در پاسخ گفت این سوالی است که تازگی‌ها از من می‌پرسند. از نظر تکنیکی ساخت یک اسپین‌آف امکان‌پذیر است. به هر حال داستان City Hunter در شهر Shinjuku جریان دارد. ما یک نقطه مشترک داریم و به همین علت، امکان‌پذیر است. حال ساختن و یا نساختن آن نیز یک سوال است چرا که با این کار، دو دنیا از بازی به‌ هم گره می‌خورند. در مورد Fist of the North Star، دنیاهای نسبتا متفاوتی داشتیم. در یک سو یک دنیای واقعی و در سوی دیگر یک دنیای آخرالزمانی، ولی توانست بسیار خوب عمل کند. وقتی که به کارکترهای Yakuza و Fist of the North نگاه می‌کنیم، چیزهای درهم آمیخته زیادی پیدا می‌کنیم. شخصیت‌ها و راه‌‌ها و رفتارهایی می‌بینیم که در هر دو دنیا به هم نزدیک هستند. به همین دلیل است که به خوبی بهم متصل هستند و به عنوان سازنده بازی، توانستیم چیز‌های جالبی بسازیم و تمرکز ما روی چنین چیزهایی است.

و بالاخره صحبت از بازی Binary Domain 2 شد. او گفت تا آنجایی که برای من مهم است، من دوست دارم تا ادامه این بازی ساخته شود. ساخت این عنوان کاملا شدنی است و ساخته شدن این بازی به شرکت Sega بستگی دارد.

از او پرسیده شد که آیا Shun Akiyama را دوباره می‌بینیم؟ او در پاسخ با خنده جواب داد چرا که نه!

Binary Domain  یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص است که در سال 2012 برای سه پلتفرم PC، PS3 و Xbox 360 منتشر شد و عملکرد متوسطی داشت. بالاترین متای دریافتی این بازی 74، روی کنسول Xbox 330 بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =