اخبار بازی

چه منطقه‌ای میزبان Far Cry 6 می‌شود ؟

چه منطقه‌ای میزبان Far Cry 6 می‌شود ؟

وی جی مگ: چه منطقه‌ای میزبان Far Cry 6 می‌شود ؟ اولین قسمت از سری Far Cry در ایالت فدرال میکرونزی به وقوع می‌پیوست. عنوان بعدی در آفریقا و عنوان Far Cry 3 پلیر را در جزیره نامشخصی در اقیانوس آرام رها می‌کرد. قسمت چهارم سری در کوه‌های هیمالیا دنبال می‌شد و آخرین قسمت از آن یعنی Far Cry 5 نیز سرانجام وارد خاک ایالت متحده آمریکا شد و داستان بازی در ایالت مونتانا روایت می‌شد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این موضوع که Far Cry 5 به پرفروش‌ترین بازی سری تبدیل شده می‌توان حدس زد شرکت Ubisoft مقدمات لازم برای ساخت و انتشار Far Cry 6 و حتی نسخه‌های بعد آن را از هم‌اکنون تدارک دیده است. و حال سوال اصلی بدین صورت است که چه منطقه‌ای میزبان Far Cry 6 می‌شود.

به‌تازگی این شرکت فرانسوی نظرسنجی را در Reddit برگزار کرده و از گیمرها خواسته تا مکان وقوع دنباله این سری را تعیین کنند. کانادا شمالی، یک سیاره دیگر، دنیا آخرالزمانی، هند، کوبا، آلاسکا، روسیه، جنگل‌های آمریکای جنوبی، جنگل‌های ویتنام، آفریقا، استرالیا، نیوزیلند، کره شمالی و دیگر موارد از جمله گزینه‌های این نظرسنجی هستند. شرکت Ubisoft پیش از این نیز سابقه انجام امری مشابه را داشته و حال باید دید منطقه بعدی برای عنوان Far Cry 6 چه مکانی خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 6 =