اخبار بازی

چگونه ساخت Beyond Good and Evil 2 شروع شد ؟

چگونه ساخت Beyond Good and Evil 2 شروع شد ؟

وی جی مگ: در کنفرانس E3 2017 بود که سرانجام کمپانی Ubisoft از بازی Beyond Good and Evil 2 رونمایی کرد. اثری که نسخه اول آن در سال 2003 ساخته و عرضه شده بود. به تازگی مدیرعامل این کمپانی طی مصاحبه‌ای که انجام داده، صحبت‌هایی نیز در رابطه با چگونگی شروع ساخت Beyond Good and Evil 2 کرده است.

به گزارش وی جی مگ، ایو گلیموت مدیر Ubisoft در گفتگو با IGN در خصوص کارگردان عنوان مورد بحث یعنی میشل انسل توضیح داد که برخلاف تصور بسیاری، این انسل نبود که ایده ساخت Beyond Good and Evil 2 برای کمپانی مطرح کرده بلکه Ubisoft نزد انسل رفته و از ایشان درخواست تولید این پروژه را کرده است. به دنبال کار روی عناوینی نظیر Rayman Legends، Rayman Origins و Peter Jackson’s King Kong و اثر دیگری که هیچ گاه عرضه نشد به گفته گلیموت، Ubisoft نزد انسل رفته و در خصوص توسعه نسخه دوم Beyond Good and Evil با ایشان صحبت کرد. «ما ایشان را متقاعد کردیم که اکنون زمان مناسبی برای این پروژه است. با این حالی مدتی طول کشید تا انسل بتواند به طرح و ایده قابل توجهی دست پیدا کند و به دنبال آن نیروی کاری برای کار روی این بازی در اختیار انسل قرار گرفت.»

هنگامی که درباره میزان پیشرفت Beyond Good and Evil 2 نیز پرسیده شد در حالی که گلیموت جزئیات چندانی ارائه نکرد اما اظهار کرد «به تازگی در رابطه با همین موضوع با کارگردان بازی صحبت کرده و با توجه به پتانسیلی که دنیای خارق‌العاده بازی دارد انسل هم بسیار درباره آن مشتاق و پرشور بوده و به نظر بازی عالی می‌شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 8 =