اخبار بازی

ژوئن پشتیبانی Battlefield 1‌ به پایان می‌رسد

وی جی مگ: از زمان عرضه در سال 2016 تاکنون استودیو DICE به صورت ماهیانه پشتیبانی از Battlefield 1‌ را با ارائه به‌روزرسانی و محتوای جدید انجام می‌داد و حالا خبر رسیده که این کار در ماه ژوئن به اتمام می‌رسد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اینکه قرار است به احتمال فراوان قسمت جدید مجموعه Battlefield که شایعات نام آن را Battlefield 5 معرفی کرده‌اند در ماه اکتبر منتشر شود و با توجه به همین موضوع انتظار می‌رفت که DICE به پشتیبانی از Battlefield 1‌ پایان داده و تمام تمرکز خود را روی توسعه قسمت بعدی این مجموعه محبوب بگذارد. در همین راستا DICE اعلام کرده که «ما تا ژوئن 2018 به پشتیبانی Battlefield 1 ادامه می‌دهیم و در کنار محتوای جدید تغییراتی را نیز برای بهبود بازی انجام می‌دهیم.»

قرار است که ماه مه امسال چند نقشه جدید به بازی اضافه شده و در ژوئن شاهد انتشار نقشه Shock Operation باشیم که قابلیت میزبانی از 40 گیمر به صورت همزمان را در اختیار دارد. هنوز نمی‌دانیم که Battlefield 5 چه دوره تاریخی را هدف قرار می‌دهد اما مطمئنا در E3 2018 شاهد انتشار اخبار بیشتری از این بازی خواهیم بود. اثری که به صورت مستقیم رقیب Call of Duty Black Ops 4 است و شایعات می‌گویند که از حالت بتل رویال نیز پشتیبانی می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =