اخبار بازی

کارگردان فیلم سینمایی The Division معرفی شد

کارگردان فیلم سینمایی The Division معرفی شد

وی جی مگ: همان‌طور که مطلع هستید اقتباسی سینمایی از عنوان The Division به همراه محیط پس آخرزمانی و وقایعی که در شهر نیویورک در جریان است در دست ساخت قرار دارد. اکنون با مشخص شدن کارگردان جدید فیلم سینمایی The Division این پروژه یک مرحله به اکران خود نزدیک‌تر شد.

به گزارش وی جی مگ، Variety با انتشار گزارشی اعلام کرد David Leitch کارگردان پروژه سینمایی The Division خواهد بود. David Leitch به واسطه کارگردانی آثار اکشنی چون John Wick و Atomic Blonde شناخته می‌شود. Deadpool 2 که ماه آینده اکران می‌شود نیز در کارنامه کاری Leitch دیده می‌شود و به علاوه وظیفه کارگردانی عنوان اسپین آف براساس مجموعه فیلم‌های Fast and the Furious با شرکت Dwayne Johnson و Jason Statham برعهده وی خواهد بود.

پیش از این ابتدا در تابستان 2016 آقای Stephen Gaghan که عناوینی چون Gold و Syriana را در سابقه کاری خود دارد به عنوان کارگردان این اثر معرفی شده بود. اما در ژانویه 2017 بود که این شخص از سمت خود کنار رفت و اکنون David Leitch وظیفه رهبری این پروژه را برعهده دارد.

انتظار می‌رود فیلم سینمایی The Division براساس اقتباسی از بازی آن صورت بگیرد. در حال حاضر مشخص شده بازیگران مطرحی چون Jake Gyllenhaal و Jessica Chastain در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم هم‌اکنون تاریخ اکران مشخصی ندارد اما به نظر می‌رسد از پاییز سال جاری وارد فاز اصلی تولید خود شود و در بهترین حالت تا اوایل 2019 برای اکران آماده خواهد شد.

منبع: Dualshockers.com

برچسب‌هاpc PS4 The Division UbiSoft xbox one
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =