اخبار بازی

کارگردان Daredevil به تیم سازنده سریال The Witcher اضافه شد

کارگردان Daredevil به تیم سازنده سریال The Witcher اضافه شد

وی جی مگ: براساس گزارشات جدید منتشر شده از سوی Redanian Intelligence، آقای Marc Jobst کارگردان Daredevil و The Punisher به تیم سازنده سریال The Witcher ملحق شده تا اپیزود پایانی آن را کارگردانی کند. سریالی که قرار است در تاریخی نامشخص از سال جاری توسط شبکه Netflix منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، رسانه Redanian Intelligence اخیرا عکسی از کلاکت سریال منتشر کرده بود که بیان می‌داشت سریال The Witcher در لهستان در حال فیلم‌برداری قرار دارد و روی آن نیز به جای اسم Alik Sakharov که یکی از کارگردان‌های این مجموعه است، نام Marc Jobst مشاهده می‌شود. در واقع روی کلاکت اشاره شده تنها Marc نوشته شده اما در صفحه یکی از بازیگران سریال یعنی Jack Bandeira، از Marc Jobst به عنوان کارگردان اپیزود پایانی این سریال نام برده شده است. در مدرک قابل توجه دیگری باید اشاره کرد در ماه آپریل مشخص شده بود که شخص مورد بحث در لهستان مشغول فیلم‌برداری بوده است.

کارنامه کاری Marc Jobst بسیار قابل توجه بوده زیرا ایشان به عنوان کارگردان Daredevil و سریال‌های دیگری هم‌چون Hannibal، The Punisher و Luke Cage شناخته می‌شود. باید در نظر داشت این کارگردان پیش از این با مدیر تولید تیم سازنده سریال The Witcher یعنی Lauren Hissrich همکاری داشته و به همین دلیل مشارکت او در محصول جدید شبکه Netflix نیز دور از انتظار نیست.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =