اخبار بازی

کارگردان Deadpool‌ فیلم سینمایی Sonic را می‌سازد

در گزارش جدید هالیوود ریپوتر تایید شده که تیم میلر کارگردان فیلم ابرقهرمانی موفق Deadpool به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم سینمایی Sonic انتخاب شده. میلر با جف فاولر برای ساخت این فیلم همکاری می‌کند که پیش از این به مدت یک دهه در استودیوی جلوه‌های ویژه Blur Studio با یکدیگر کار کرده‌اند. این نکته حائز اهمیت است که جف فاولر با ساخت و کارگردانی فیلم Sonic اولین تجربه خود در این زمینه را کسب می‌کند.

جالب است بدانید که میلر و فاولر پیش از این در سال 2004 انیمیشن کوتاه Gopher Broke را ساختند که حتی توانست نامزدی اسکار را هم به دست آورد. در آن انیمیشن کوتاه میلر تهیه کننده بود و فاولر در نقش نویسنده و کارگردان ظاهر شده بود. تیم میلر در این زمینه توضیح داده که «فاولر کارگردانی قدرتمند است و توجه ویژه‌ای به داستان دارد. مشخصات شخصیت سونیک این امکان را در اختیارش قرار می‌دهد تا از تجربه‌اش در زمینه ساخت انیمیشن استفاده کرده و زوایای جدیدی از Sonic را به نمایش بگذارد.»

سگا فوریه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد با همکاری سونی پیکچرز انیمیشنی از این شخصیت را با محوریت خانواده تولید کند که ترکیبی از انیمیشن کامپیوتری و صحنه‌های واقعی است و به احتمال فراوان در سال 2018 اکران می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه این اثر را جاش میلر و پتریک کیسی برعهده دارند که پیش از در انیمیشن سریالی فاکس یعنی Golan the Insatiable با یکدیگر همکاری کرده بودند.

هفته پیش بود که خبر رسید تیم میلر از پروژه ساخت فیلم دوم Deadpool به عنوان کارگردان کناره‌گیری کرده است. منابع سینمایی دلیل این موضوع را اختلاف نظر با رایان رینولدز بازیگر اصلی و یکی از تهیه کننده‌های فیلم اعلام کردند.

 

منبع

برچسب‌هاDeadpool movie Sonic tim miller
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 7 =