اخبار بازی

کارگردان Fallout 76: پیشرفت واقعیت مجازی در نسل آینده

پیشرفت واقعیت مجازی در نسل آینده

وی جی مگ: کارگردان بازی Fallout 76 یعنی Todd Howard به تازگی در مورد یکی از موضوعات مهم صعنت بازی‌های ویدئویی صحبت کرده. بخشی از صحبت‌های او در مورد آیند‌ه واقعیت مجازی است.

به گزارش وی جی مگ، Howard نزدیک به 25 سال است که در کمپانی Bethesda مشغول به کار است که در اوایل برنامه نویس این شرکت بود. او در ساخت بسیاری از عناوین موفق این شرکت نقش داشته، از جمله بازی‌های Fallout 3،  Fallout 4 و سری بازی‌های The Elder Scrolls .

Howard در صحبتی با Gamelab گفت که من بیشتر به VR علاقه دارم تا AR. ما بازی‌های Fallout و Skyrim را برای VR نیز ساختیم و کم کم در حال ورود به نسل دوم واقعیت مجازی هستیم. از نظر تاریخی، معمولا نسل سوم جایی است که قرار است VR به محبوبیت زیادی برسید مانند کنسول‌های بازی که در نسل سوم محبوبیت آن‌ها بیشتر شد.

بازی Fallout VR بازخورد خوبی روی Steam داشت که در دسامبر سال پیش عرضه شد. همین بازی کافی است تا این شرکت را برای ساخت پروژه‌های دیگر برای VR مناسب بدانیم.

Pete Hines  نظر متفاوتی دارد البته قبول دارد که تکنولوژی واقعیت مجازی در شرکت Bethesda می‌تواند جایگاه خوبی داشته باشد. او در سال 2017 گفت که من با مردمی که VR دارند کار می‌کنم ولی فکر نمی‌کنم که واقعیت مجازی جایگزین یا تکمیل کننده باشد.

کمپانی Bethesda هم اکنون بازی‌های Starfield و  Fallout 76 را در دست ساخت دارد و همچنین بازی The Elder Scrolls VI که به تازگی معرفی شد. با توجه به صحبت‌های Howard که می‌گفت باید جاه طلب باشیم، می‌توان امیدوار بود یک پورت از این بازی‌ها برای VR منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + سه =