اخبار بازی

کارگردان For Honor استودیو Ubisoft Montreal را ترک کرد

کارگردان For Honor استودیو Ubisoft Montreal را ترک کرد

یکی از کارگردانان بخش نوآوری For Honor یعنی Jason VandenBerghe که در زمینه ابداع یک سیستم مبارزات خوب موفق عمل کرد، از Ubisoft Montreal جدا شده و به دنبال تجربه‌های جدید است. او به استودیو ArenaNet پیوسته که بیشتر به خاطر سری Guild Wars معروف است. پُست جدید او کارگردان بخش طراحی است.

او در این باره در فیسبوک خود گفته که این یک تصمیم دشوار برای او بوده ولی از استودیو جدید خود رضایت کامل دارد و دیگر به دنبال کارگردانی بازی‌ها به طور مستقیم نیست، بلکه بیشتر قصد دارد تا نقش یک فرمانده را داشته باشد و استعدادهای جوان را پرورش دهد و این برایش چالش‌برانگیز و در عین حال جذاب است.

او اضافه کرده دورانی که در Ubisoft داشته بهترین دوران کارنامه کاری اوست و به خاطر همه چیزهایی که این شرکت به او داده و تجربیات خوبی که در کنار همکاران خود در این شرکت داشته قدردان است و برای این شرکت آرزوی آینده درخشان دارد. او از سال 2008 به این شرکت پیوسته بود و جز For Honor روی عناوینی چون Far Cry 3 و Ghost Recon: Future Soldier هم کار کرده بود. پیش از Ubisoft هم او در Activision کار می‌کرد و در ساخت عناوینی چون Call of Duty و Guitar Hero فعالیت داشته بود.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − شش =