اخبار بازی

کارگردان Overwatch از ژانر Battle Royale می‌گوید

کارگردان Overwatch از ژانر Battle Royale می‌گوید

وی جی مگ: اگرچه در این روزها بازی‌هایی چون PUBG و Fortnite یکه‌تاز ژانر Battle Royale در بازار به شمار می‌روند اما هر بازی برای استفاده از این سبک مناسب نیست. ساخته شوتر شرکت Blizzard یعنی Overwatch یکی از مثال‌های خوب این قضیه است. در حالی که تیم سازنده وقت زیادی را صرف تجربه PUBG کرده است اما ایجاد یک بخش Battle Royale برای Overwatch چندان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش وی جی مگ، آقای Jeff Kaplan کارگردان بازی در مصاحبه با Kotaku گفت تمامی قهرمان‌‌های Overwatch در مقابل یکدیگر بالانس نبوده واین خلاف اصول Battle Royale است. «اول و مهم‌ترین دلیل، Overwatch عنوانی درباره قهرمان‌هاست. اما هسته اصلی ژانر Battle Royale بدین گونه است که باید در آن مواردی که جستجو می‌شوند، لوت‌ها و دیگر ویژگی‌های آن برای همه پلیرها برابر باشد. در حالی که Overwatch به نوعی طراحی نشده تا یک تجربه یک در مقابل یک را رقم بزند. هیچ قهرمانی در بازی در مقابل دیگر قهرمان‌های آن بالانس و متعادل نیست.»

هم‌چنین مشکل اندازه نقشه بازی نیز وجود دارد. نقشه‌های کنونی Overwatch به گونه‌ای است که با اندازه عناوین Battle Royale بسیار فاصله دارد و زمان و منابع قابل‌توجهی نیز برای تغییر آن لازم است. «فاصله اصلی که طی آن درگیرهای بازی روی می‌دهد 15 الی 40 متر است و این اندازه واقعا کوچک است. یکی از دلایلی که باعث می‌شود PUBG و Fortnite در ژانر خود عالی باشند این است که فاصله درگیری در آن‌ها بسیار زیاد است و برای تغییر نقشه‌های Overwatch به استاندارد نقشه‌های Battle Royale، زمان و منابع زیادی احتیاج است.»

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + پانزده =