اخبار بازی

کارگردان Pacific Rim Uprising به دنبال ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال از God of War

کارگردان Pacific Rim Uprising به دنبال ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال از God of War

وی جی مگ: آقای Steven DeKnight کارگردان Pacific Rim Uprising و مدیر پروژه فصل اول سریال Daredevil علاقه‌مند است تا فیلمی از God of War بسازد. موردی که باعث شده تا او از ایده ساخت یک اقتباس سینمایی با درجه سنی بزرگسال با مسئولان سونی نیز وارد مذاکره شود.

به گزارش وی جی مگ، DeKnight در یک مصاحبه اخصاصی با Comicbook در مورد این موضوع به صحبت پرداخت. البته اولین بار در توییتر به علاقه او به چنین پروژه‌ای اشاره شد. کارگردان Pacific Rim Uprising که خود یکی از طرفدارن مشتاق بازی‌های ویدئویی است چنین توضیح داد:

«شخصی از من در رابطه با بازی‌‌های ویدئویی سوال کرد و من طرفدار سری God of War هستم. به نظر من آخرین نسخه از این سری نیز مطلقا حیرت‌انگیز و درجه یک است. دوست دارم فیلمی با اقتباس از God of War ساخته یا پروژه تولید شده توسط شخص دیگری را روی پرده نقره‌ای سینما مشاهده کنم. اگر از من بپرسید چه کسی نقش کریتوس را ایفا خواهد کرد پاسخ من دیوید باتیستا خواهد بود. به نظر من او از پس هر نقشی برخواهد آمد»

«من مکالمات مختصر و ابتدایی را با افراد Sony PlayStation داشتم و تفکر من در رابطه با این پروژه بدین شکل است که برای آن شما باید رویکرد اقتباس از کتاب را در پیش بگیرید. رویکردی به مانند اقتباس از کتاب Jaws. کسانی که کتاب Jaws را مطالعه کرده باشند می‌دانند این کتاب نسبت به اثر سینمایی آن بسیار متفاوت است اما هر دو در جایگاه خود بسیار ارزشمند و عالی هستند. برای چنین مواردی شما باید مواد اولیه را از منبع خود برداشته و از آن یک اثر سینمایی موفق تولید کنید. به نظر من دلیل شکست اغلب فیلم‌هایی که براساس بازی‌ها ساخته می‌شوند نیز همین است. زیرا شما نمی‌توانید یک بازی را دقیقا با همان ساختار به یک اثر سینمایی تبدیل کنید. شما باید از منبع اصلی شخصیت‌ها، محیط و موقعیت و احساسات را برداشته و از آن برای توسعه یک فیلم موفق استفاده کنید.

این موضوع بدین معنی است که شما باید موارد بسیاری را با تغییر نسبت به منبع مواجه کنید که البته همین امر در نوع خود خطرناک بوده زیرا نباید طرفداران بازی را ناراحت و خشمگین کنید. در عین حال باید فیلمی تولید کنید که در مدیوم خود بتواند به عنوان اثری مستقل از بازی عرض اندام کند. این فرآیند واقعا سخت و چالش‌برانگیز است. در حال حاضر نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما شکی وجود ندارد God of War فرنچایز فوق‌العاده‌ای برای تولیدی فیلمی با درجه سنی بزرگسال است.»

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =