اخبار بازی

کامیا از تاثیر Resident Evil 2 روی Okami و DMC می‌گوید

کامیا از تاثیر Resident Evil 2 روی Okami و DMC می‌گوید

وی جی مگ: امروز سالگرد بیست سالگی عرضه Resident Evil 2 است. بازی که بسیاری از هواداران بی‌صبرانه منتظر عرضه نسخه بازسازی شده آن هستند که قبلا در E3 2015 معرفی شده بود.

در حالی که ساخت نسخه بازسازی شده در سکوت محض دنبال می‌شود، برخی از عوامل سابق Capcom مثل Hideki Kamiya که کارگردانی Resident Evil 2 را بر عهده داشت علاقه‌ای به سکوت ندارند. کامیا هفته گذشته از تیم سازنده نسخه بازسازی شده تقدیر به عمل آورد و گفت که با اطمینان کامل از آنها پشتیبانی می‌کند. کامیل در صحبت‌های جدید خود در مورد Resident Evil 2 اعلام کرد:« من در آن زمان 25 ساله بودم و تجربه زیادی نداشتم و به همین خاطر نیز لذت زیادی از انجام آن نبردم. من همچنین تصمیم‌های اشتباه بسیار زیادی اتخاذ کردم و همه شما می‌دانید که در میانه ساخت مجبور شدیم پروژه را کاملا از ابتدا آغاز کنیم.» از این پروژه ناتمام بعدا با نام Resident Evil 1.5 یاد شد.

به گزارش وی جی مگ، کامیا در ادامه اشاره کرد که Shinji Mikami و نویسنده نسخه اول Noboru Sugimura بودند که او را نجات دادند. در واقع Sugimura بود که پیشنهاد شروع دوباره ساخت را از ابتدا داد اما در کنار آن بسیار به ما امید داد. البته تاثیر راهنمایی‌های Sugimura بسیار بیشتر از صرفا Resident Evil 2 بود و تاثیر آن را در پروژه‌های بعدی کامیا یعنی Viewtiful Joe، Devil May Cry و Okami مشاهده کردیم.

کامیا در این مورد گفت:«متاسفانه Sugimura در زمانی که من روی Okami کار می‌کردم جان خود را از دست داد. تا به امروز من به فکر این هستم که نظر او در مورد Okami چه خواهد بود.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + چهار =