اخبار بازی

کامیا شایعات مربوط به بیماری روانی خود را تکذیب کرد

کامیا شایعات مربوط به بیماری روانی خود را تکذیب کرد 1

متوقف شدن مراحل ساخت بازی Scalebound قطعا خبر ناراحت کننده‌ای برای دوست‌داران استودیوی Platinum Games و همین طور کارگردانش Kamiya است اما این بازیساز ژاپنی در واکنش به انتشار خبر کنسل شدن بازی‌اش بسیار حرفه‌ای برخورد کرده.

مایکروسافت سال جدید میلادی را با کنسل کردن یکی از بزرگترین بازی‌های انحصاری‌اش آغاز کرد. کامیا که معمولا برخورد‌های عصبی در توئیتر از خود به نمایش در می‌آورد، اینبار بسیار راحت و حرفه‌ای در مورد کنسل شدن Scalebound صحبت کرده. او در توئیتی به این نکته اشاره کرده «من از تمام کسانی که منتظر این بازی بودند معذرت می‌خواهم.» او در توئیت دیگری توضیح داده که«من از اینکه در ابتدای سال نو میلادی چنین خبری را به شما دادیم واقعا متاسفم اما قول می‌دهم که در آینده بازی‌های بسیار خوبی بسازیم.»

همچنین در برخی از منابع اشاره شده بود که کامیا به خاطر درمان بیماری روانی قصد دارد تا به مرخصی طولانی مدتی برود و کنسل شدن Scalebound نیز به همین خاطر اتفاق افتاده است. کامیا با خنده به این موضوع واکنش نشان داده که توضیح داده که «من؟ من برای درمان بیماری روانی مرخصی بگیرم؟ اصلا امکان ندارد و این حرف‌ها همه شایعه هستند.» همچنین در پست جدید وب‌سایت Platinum Games آنها اطلاعیه‌ای در مورد کنسل شدن بازی منتشر کرده‌اند اما همچنان شاهد دلیل خاصی برای کنسل شدن این اثر نیستیم. کامیا در آخرین توئیت خود نوشته: «من در آینده بسیار سخت تلاش خواهم کرد تا دیگر شما را اینگونه ناامید نکنم. من امید دارم که شما هنوز به کار ما اعتقاد دارید.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =