اخبار بازی

کاهش اعضای تیم سازنده Lords of the Fallen 2

کاهش اعضای تیم سازنده Lords of the Fallen 2

ساخت بازی Lords of the Fallen 2 در سال 2014 دقیقا بعد از عرضه نسخه اول، مورد تایید قرار گرفت. به صورت طبیعی نسخه دوم باید همه ایرادات را رفعه کرده و حتی اهداف بزرگتری را در دل خود داشته باشد. بر اساس گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

در صحبت با یوروگیمر Tomasz Gop از CI Games که روی نسخه اول این بازی کرده بود و مدتی نیز روی نسخه دوم کار کرد، به تازگی از این استودیو جدا شده است. او در صحبت‌های خود اشاره کرد:« من به خاطر کاهش اعضای تیم سازنده از استودیو رها شدم. اینکارها به خاطر تغییر در هدف نهایی، بودجه و نگاه کسب و کار انجام شده است.»

او در ادامه صحبت‌ها اشاره داشت:« من نزدیک به دو سال روی نسخه دوم این بازی کار کردم و این اثر هیچگاه از قدم‌های اولیه جلوتر نرفت. من 100 درصد روی این بازی تمرکز داشتم ولی هیچوقت پیشرفتی صورت نگرفت.» اگر به خاطر داشته باشید CI Games بعد از عرضه ناموفق Sniper Ghost Warrior 3 اعلام کرده بودند که در اهداف خود زیاده خواهی کردند و این مورد باعث شده بود که این اثر شکست بخورد.

Tomasz Gop در انتهای صحبت‌های خود گفت:« زمانی بود که پروژه Sniper Ghost Warrior 3 بزرگترین هدف برای CI Games بود. شاید دلیل اصلی اینکه ساخت Lords of the Fallen با تاخیر زیادی مواجه شد نیز همین مورد بود. همانطور که می‌دانید Sniper Ghost Warrior 3 به نتیجه خوبی دست پیدا نکرد.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + هجده =