اخبار بازی

کاهش تعداد کارمندهای Activision با وجود افزایش درآمد

طبق اعلام رسمی تعدادی از کارمند‌های شرکت Activision Publishing که در اصل یکی از زیرمجموعه‌های Activision Blizzard است و وظیفه نشر بازی‌هایی همچون Destiny و مجموعه Call of Duty را برعهده دارد، اخراج می‌شوند.

در بیانیه رسمی که از سوی اکتیویژن برای گیم‌اسپات داده شده، مسئولین این کمپانی توضیح داده‌اند که دلیل اصلی این موضوع برنامه‌ریزی دقیق‌تر نیروها برای قدم‌های بعدی شرکت است. مسئله‌ای که در ادامه دلیل آن تمرکز بیشتر روی ارائه محتوای دیجیتالی و پشتیبانی بیشتر از محصولات فعلی اعلام شده.

وبسایت کوتاکو که اولین‌بار این خبر را منتشر کرد به این مسئله اشاره کرده که تغییرات صورت گرفته روی ترکیب استودیو‌های داخلی اکتیویژن مانند Infinity Ward، Beenox و البته شعبه مرکزی اکیتیویژن در سانتا مونیکا تاثیر می‌گذارد.

با توجه خبر منتشر شده می‌توان انتظار داشت که چیزی حدود 5 درصد از نیروی کار اکتیویژن شامل این موضوع می‌شوند اما Blizzard که وظیفه ساخت و انتشار عناوینی همچون Overwatch، World of Warcraft و دیابلو را برعهده داشته با توجه به این موضوع تاثیری در کار خود نمی‌بیند.

چیزی حود 20 نفر از اعضای استودیو Infinity Ward در این فرایند اخراج می‌شوند. استودیویی که وظیفه ساخت Call of Duty: Infinite Warfare را برعهده داشت و از دید اکتیویژن تغییر فضای بازی به فضا باعث شده انتظارات آنها را برآورده نکند. این تغییرات در شرایطی ایجاد شده که روز گذشته اکتیویژن با انتشار گزارش مالی خود از افزایش درآمدش خبر داد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =