اخبار بازی

کاهش درآمد بخش بازی‌های ویدئویی برادران وارنر

کمپانی تایم‌وارنر به عنوان مالک برادران وارنر امروز گزارش مالی سه ماه گذشته و کل سال گذشته که در 31 دسامبر به پایان رسیده را منتشر کرد. این کمپانی اعلام کرده که با وجود کاهش درآمد بخش بازی‌های ویدئویی نسبت به سال گذشته، فروش این شرکت 4 درصد افزایش داشته و به 29.3 میلیارد دلار رسیده.

برادران وارنر در اصل زیرمجموعه کمپانی تایم‌وارنر است و بخش فیلم و سینما، تلویزیون و بازی‌های ویدئویی را کنترل می‌کند. با توجه به گزارش منتشر شده این سه بخش برادران وارنر در سال 2016 درآمدی معادل 13 میلیارد دلار داشته‌اند. بخش عمده‌ای از این موفقیت به واسطه اکران فیلم‌هایی همچون Batman v Superman، Suicide Squad و Fantastic Beasts به دست آمده.

مسئولین برادران وارنر توضیح داده‌اند که به طور کلی مقایسه بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های سینمایی درست نیست و یکی از دلایل افت فروش تولیدات این کمپانی در زمینه بازی‌های ویدئویی مربوط به فهرست محصولات آنها می‌شود. برادران وارنر در سال 2015 عناوین موفقی همچون Mortal Kombat X و Batman Arkham Knight را در اختیار داشت اما امسال تنها بازی‌هایی همچون Lego Marvel’s Avengers، Lego Star Wars: The Force Awakens، Batman Arkham VR و Batman: Return to Arkham را در اختیار داشت.

با توجه به بازی‌های امسال برادران وارنر که شامل Injustice 2، Lego Worlds، Lego City Undercover، Cars 3 و احتمالا قسمت جدید مجموعه Batman را در اختیار دارد که مدتی است شایعه آن منتشر شده.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 4 =