اخبار بازی

کاهش علاقه Bethesda به همکاری با استودیوهای دیگر

کاهش علاقه Bethesda به همکاری

وی جی مگ: در سال 2010 شرکت Bethesda بازی Fallout New Vegas که یک Spin-off از این سری بود را منتشر کرد که به وسیله شرکت Obsidian Entertainment توسعه داده شده بود. این بازی به جای اینکه توسط استودیوهای Bethesda توسعه داد شود، به دست Obsidian سپرده شد. بعد از این بازی، شرکت Bethesda با هیچ شرکتی خارجی کار نکرد و عقیده Todd Howard نیز تغییری نکرده است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای که The Guardian با Todd Howard کارگردان این شرکت داشت، او گفت که با توسعه‌دهندگان خارجی کار نمی‌کنیم. در ادامه گفت که من نمی‌توانم از کلمه «هیچوقت» استفاده کنم ولی فعلا کمپانی ما خیلی بزرگ است و بهتر است که همه کارمندان داخلی روی بازی‌ها کار کنند ونمی‌توانم بگویم که هیچ‌وقت با استودیوهای دیگر کار نخواهیم کرد چرا که استودیوی obsidian کار فوق‌العاده‌ای انجام داد.

Howard اشاره کرد که حدود یک دهه پیش شرکت Bethesda کوچک‌تر بود. این شرکت در سه مکان مختلف شعبه دارد که شامل Rockville، Austin و Montreal است و 400 کارمند در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند. به علت همین بزرگی شرکت، Bethesda روی چندین عنوان به طور همزمان کار می‌کند که شامل Starfield، The Elder Scrolls VI، The Elder Scrolls Blades و Fallout 76 هستند. این بازی‌ها در E3 2018 به نمایش درآمدند.

بعضی از طرفداران این شرکت باور داشتند که این شرکت باید با توسعه‌دهندگان دیگر همکاری کند تا بتوانند بازی‌های بهتری بسازند. اما شرکت Bethesda ثابت کرده که نیازی به توسعه دهندگان خارجی ندارد و اگر به بازی‌های این شرکت نگاهی بکنیم می‌فهمیم که بازی‌های بسیار خوبی در لیست این شرکت وجود دارد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 8 =