اخبار بازی

کاهش فاحش اعضای تیم سازنده Dragon Age

کاهش فاحش اعضای تیم سازنده Dragon Age

وی جی مگ: طراح ارشد سابق تیم سازنده Dragon Age آقای Mike Laidlaw مدتی پیش استودیو Bioware را ترک کرد که این موضوع باعث شده نگرانی‌هایی در رابطه با آینده این سری فانتزی نقش‌آفرینی شکل بگیرد. در حالی که Bioware هم‌چنان اصرار دارد Dragon Age 4 در دست ساخت و توسعه قرار دارد

به گزارش وی جی مگ، Laidlaw در همایش GDC اظهار کرد اعضای تیم سازنده Dragon Age بسیار کاهش یافته و هم‌اکنون تنها از اسکلتی از آن باقی مانده است. زیرا در حال حاضر تمامی اعضای این استودیو مشغول کار روی بازی شوتر Anthem هستند.

«من می‌خواستم چالش جدیدی را امتحان کنم. تیم بسیار کوچکی در اختیار من بود اما من خوش‌شانس هستم که Patrick Weekes یک نویسنده ارشد و Daniel Kading یک طراح ارشد فوق‌العاده است. این دو فرد با تجربه می‌توانند آینده روشنی را برای این سری ترسیم کنند. بنابراین با خود فکر کردم اگر قرار باشد من روزی از استودیو جدا شوم اکنون بهترین زمان بوده و کمترین آسیب را به تیم سازنده بازی وارد خواهد کرد.»

با توجه به این که Anthem پروژه بسیار حیاتی پس از تجربه ناموفق Mass Effect Andromeda برای Bioware به شمار می‌رود منطقی است بخش عمده این استودیو مشغول کار روی Anthem باشند و در نتیجه اکنون تیم سازنده Dragon Age بسیار محدود باشد.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 7 =