اخبار بازی

کاهش قیمت چشمگیر PlayStation Classic

کاهش قیمت چشمگیر PlayStation Classic 1

وی جی مگ: از زمان انتشار PlayStation Classic در دسامبر سال گذشته تابحال، این کنسول با کاهش قیمت های گوناگونی مواجه شده است. این مینی-کنسول ابتدا با قیمت 100 دلار عرضه شد اما حالا باتوجه به جدیدترین کاهش قیمت این دستگاه، به‌نظر می‌رسد که زمان خوبی برای خرید آن باشد.

PlayStation Classic حالا در فروشگاه‌های مختلف، یک پنجم قیمت اولیه‌ی خود یعنی باقیمت 20 دلار به فروش می‌رسد. این نرخ برای کسانی که منتظر کاهش قیمت این کنسول به ارقام منطقی‌تر بودند، فرصت خوبی را فراهم می‌کند تا کنسول کلاسیک سونی را به کلکسیون خود اضافه کنند. فروشگاه‌های Best Buy و Amazon نیز درحال حاضر، این قیمت را برای کنسول و بصورت یک تخفیف ویژه، درنظر گرفته‌اند.

البته احتمال می‌رود که این کاهش قیمت، چندان ماندگار باقی نماند.

منبع: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × دو =

  • آقا میثم یه سوال خیلی مهم دارم . به نظر شما انتخاب رشته ریاضی و کامپیوتر و ورود به حوضه گیم و بازی سازی کار اشتباهیه با این اوضاع و شرایط ؟ خودم خیلی دوست دارم ولی وقتی وضعیت الان رو میبینم پشیمون میشم . با این وضعیت واقعا آینده ای نیست . مخصوصا استاندارد گیمری تو ایران که واقعا ضعیفه نباید انتظار خیلی زیاد داشت ولی خواستم یه مشورت هم با شما بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • اگه اجازه بدی من یه سری تویضحات بدم.
      ببین باید تلقی خودت از ((کسی که بازی میسازد)) رو ارائه بدی
      اگه منظرورت کسی مثل کوجیما یا میاموتو باشه که بازی رو طراحی و کارگردانی میکنند اصل قضیه، داشتن دید هنریه.تحصیل تو رشته های هنری مثل کارگردانی میتونه به شما تو داشتن دید هنری و یادگیری تکنیک ها کمک کنه اما اساسا، هنر یک حس درونیه و خوندن هر رشته دیگه ای مانع رسیدن به دید هنری نمیشه.کما اینکه اگر اشتباه نکنم کوجیما اقصاد خونده.
      اما اگه منظورت اینه که کار با موتور ها بازی سازی ،برنامه های مدل سازی یا زبان های برنامه نویسی رو یاد بگیری که باز هم نیاز به خوندن رشته کامپیوتر تو دانشگاه نیست(این رو به عنوان کسی که رشته دانشگاهیش نرم افزار بوده بهت میگم.)ما شا الله زبان انگلیسیت هم که خوبه(از روی نقد هایی که تو متا گذاشتی فهمیدم.)تا دلت بخواد آموزش رایگان به زبان انگلیسی تو اینترنت هست.اگه به آموزش عملی علاقه داری که مجتمع فنی( یا هر آموزشگاه دیگه ای)کلاس های خوبی داره.میتونی تو تابستون که فرصت داری، یه دوره کوتاه شرکت کنی ببینی علاقه به برنامه نویسی و کار با نرم افزار های طراحی دو بعدی و سه بعدی داری یا نه.
      باز هم ببخشید فضولی کردم.