اخبار بازی

کاهش گرافیک The Witcher 3‌ بعد از به‌روزرسانی HDR

وی جی مگ: بعد از ماه‌ها انتظار بالاخره به‌روزرسانی پشتیبانی کننده از HDR برای ساخته CD Projekt RED منتشر شد اما اخبار جدید می‌دهد که این به‌روزرسانی باعث کاهش گرافیک The Witcher 3 روی کنسول‌های PS4 و PS4 Pro می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، گزارش‌های مختلفی منتشر شده که نشان می‌دهد بعد از انجام آخرین به‌روزرسانی در حالت 4K کیفیت وسعت دید برای سایه‌ها و جزئیات درخت‌ها نسبت به گذشته کاهش یافته و حتی بعضا کاربرها با Pop-in در این زمینه روبرو شده‌اند. هرچند به نظر می‌رسد که کاهش گرافیکی The Witcher 3 تنها به همین موضوع خلاصه می‌شود اما تغییرات آن کاملا واضح است.

در همین راستا اعلام شده زمانی که بازی به صورت 1080p اجرا می‌شود، هیچ‌کدام از مشکلات اشاره شده خود را نشان نداده و The Witcher 3 با نرخ فریم قفل 30 اجرا می‌شود. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که چنین مشکلی روی نسخه Xbox One و Xbox One X بازی که هر دو از HDR پشتیبانی می‌کنند دیده نشده. در حال حاضر CD Projekt RED توضیحی راجع به این موضوع نداده و باید در آینده آنها به‌روزرسانی دیگری برای برطرف کردن این ضعف ارائه می‌کنند یا نهایتا باید شاهد کاهش گرافیکی The Witcher 3‌به صورت همیشگی و دائمی باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =