اخبار بازی

کاهش 3 میلیونی پیش بینی فروش Star Wars Battlefront 2

کاهش 3 میلیونی پیش بینی فروش Star Wars Battlefront 2

اگر E3 2017 را به یاد داشته باشید EA فکر می‌کرد که Star Wars Battlefront 2 به برگ برنده آنها در پایان سال تبدیل خواهد شد و همراه با اکران فیلم جدید سری Star Wars به فروشی رویایی دست پیدا می‌کند اما با تصمیمات اشتباه و پافشاری روی آنها همه چیز به نوعی دیگر پیش رفت.

در حال که بازی فروش نسبتا خوبی را تجربه کرده است، هفته اول عرضه آن در بازار جهانی با استقبال خوبی همراه نشد و بر اساس آمار این اثر در آمریکا در 15 روز اول حتی به فروش 1 میلیون نسخه نیز دست پیدا نکرده بود. به نظر می‌رسد که سیاست‌های کثیف EA برای دریافت پول بیشتر از گیمر‌ها و موج اعتراض شدید به این حرکت به واقع تاثیر منفی روی فروش آن داشته است.

روز گذشته Doug Creutz مدیر بخش تکنولوژی و رسانه در Cowen پیامی را برای کاربران منتشر کرد. طی این پیام اعلام شد که این شرکت انتظار خود از فروش Star Wars Battlefront 2 را به میزان سه میلیون نسخه کاهش داده است. آنها قبلا اعلام کرده بودند که Battlefront 2 به فروش 14 میلیونی دست پیدا خواهد کرد که با پیش‌بینی جدید این آمار به 11 میلیون کاهش پیدا کرده است. همچنین Creutz تایید کرد که بحث‌ها و انتقادات به وجود آمده برای استفادها ز Loot Box و پرداخت درون برنامه‌ای تاثیر منفی روی فروش این بازی داشته است و گیمر‌های حرفه‌ای به هیچ وجه از این بازی و سازندگان آن راضی نیستند. به نظر می‌رسد که حتی ارائه محتوای رایگان همگان با اکران فیلم Star Wars The Last Jedi نیز چندان باعث تغییر نظر گیمر‌ها نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − سه =