اخبار بازی

کریس اولان از اهداف خود با بازی Dying Light 2 می‌گوید

کریس اولان از اهداف خود با بازی Dying Light 2 می‌گوید

وی جی مگ: نسخه اول بازی Dying Light  به دلایلی یک بازی عالی بود. در درجه اول هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا است که باید با زامبی‌ها مبارزه کنید و یا از دست آن‌ها فرار کنید که به اضافی زامبی، در بازی با انسان‌ها نیز مبارزه می‌کنید. همچنین این بازی یک جهان باز بزرگ دارد که برای گشت و گذار و اکتشاف واقعا خوب است و همچنین مکانیک‌های یک بازی FPS را نیز دارد. در نمایشگاه E3 امسال شانس این را داشتیم تا در مورد ادامه این بازی اطلاعاتی به دست آوریم. داستان بازی متفاوت خواهد بود، مکانیک‌های بازی بهتر خواهند شد و همچنین سازندگان بر روی نرخ فریم بازی تمرکز کرده‌اند.

طراح  و نویسنده Veteran game یعنی Chris Avellone مسولیت منتظر ماندن برای نسخه بعدی این بازی را بر عهده گرفت. این خبری خوبی است چرا که این فرد روی عناوینی مانند Star Wars knights of Old Republic 2، Planescape Torment، Fallout 2، Fallout New Vegas، Pillars of Eternity و Divinty Original Sin2 کار کرده و با توجه به پرونده او می‌توان گفت که صبر کردن برای او ارزشمند است.

در مصاحبه‌ای با Avellone، او توضیحاتی بیشتری در مورد طراحی بازی و پروسه ساخت داستان بازی می‌دهد. «کار کردن روی بازی‌ها بسیار شبیه یک استاد بازی مجازی بودن است» همچنین گفت که «بسیاری از تکنیک‌هایی که در بازی استفاده می‌شود تا مطمئن شویم که گیمر سرگرم می‌شود نیز کار یک استاد بازی است»

من داستان‌ها و دیالوگ‌های زیادی را نوشته‌ام و تعداد زیادی از اتفاقات واکنش پذیر و پایان‌های زیادی را در بازی‌ها بررسی کردم تا بتوانم آن‌ها رو روی یک بازی Open-world مانند Dying Light پیاد سازی کنم. همچین گفت که از آنجایی که شانس این را داشته‌ام تا روی بازی‌های زیادی کار کنم، می‌توانم از تکنیک‌هایی استفاده کنم که داستان بازی و کارکترها در این دنیای بزرگ به خوبی پیاد سازی شوند.

همچنین Avellone وتیم توسعه بازی در Techland تصمیم گرفتند تا عنوانی را بسازند که فراتر از یک بازی زامبی معمولی باشد. هدف این است که این بازی منحصر به فرد باشد و تا جایی که یک ژانر RPG می‌تواند پیش رود، این عنوان را به بهترین شکل ارتقا دهند.

من تصمیم گرفتم تا چیزهای زیادی را به چالش بکشم و کار‌های جدیدی بکنم تا ببینم چه چیزی ‌می‌توان ساخت. همچنین تمایل دارم تا آنتاگونیست‌های محبوب و رقبا را مورد بررسی قرار دهم و دلیل این کار به خاطر برتری‌‌ آن‌ها نیست بلکه به خاطر این است که آن‌ها نمی‌خواهند خود را از نظر فیزیکی ثابت کنند بلکه می‌خواهند دشمن شما را از نظر فلسفی به چالش بکشند.

نسخه اول بازی Dying light در سال 2015 منتشر که توانست بسیار موفق ظاهر شود. بازی Dying Light 2 در دست توسعه است که سبک آن نقش آفرینی اول شخص است که مانند نسخه پیشین با استفاده از تکنیک‌های ورزش Parkour در محیط بازی  به گشت و گذار می‌پردازید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − سه =