اخبار بازی

کلیفی بی از تعطیلی استودیو Boss Key Productions خبر داد

کلیفی بی از تعطیلی استودیو Boss Key Productions خبر داد

وی جی مگ: چهار سال بیشتر از تاسیس استودیو Boss Key Productions نمی‌گذرد اما شب گذشته کلیفی بی مدیرعامل و موسس این استودیو که ساخت LawBreakers را در کارنامه دارد، خبری از تعطیلی این شرکت داد.

به گزارش وی جی مگ،‌ کلیفی بی در توئیتر خود این مسئله را تایید و اعلام کرده که «از امروز دیگری چیزی به نام استودیو Boss Key Productions وجود ندارد.» بلیزینسکی در ادامه توضیح داده که چهار سال پیش این استودیو را همراه با تعدادی از بهترین استعدادهای صنعت بازی راه‌اندازی کرده و نتیجه کار آنها عنوانی با کیفیت مانند LawBreakers بود که نتوانست عملکرد مالی خوبی را تجربه کند. بازی جدید این استودیو Radical Heights نام داشت که به عنوان آخرین تیر استودیو شلیک شد و هرچند عملکرد چندان بدی نداشت اما از دید کلیفی بی برای نجات Boss Key Productions کمی دیر بود. در همین راستا کلیف بلیزینسکی خالق Gears of War و موسس استودیو Boss Key Productions اعلام کرده که برای مدتی از صنعت بازی فاصله می‌گیرد تا به خانواده خود برسد.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که سرورهای Radical Heights فعلا به کار خود ادامه داده و گیمرها می‌توانند به همین واسطه عنوانی دیگر در ژانر بتل رویال را پیش روی خود ببینند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − سیزده =

  • شاید اگر overwatch نبود عملکرد بهتری داشت بازیش اما به هر حال بهتر بود برای شروع کارش پروژه کم هزینه تری رو انتخاب می کرد.

    off topic:
    ببخشید اینجا می پرسم من تازه عضو شدم. نمیدونم چرا توی بعضی از بخش های سایت مثل خبر اخرتون در مورد بازی ریترو استدیوز
    یا پادکست اخرتون نمیتونم نظر بدم.

    • دقیقا همینطوره به خاطر اوورواچ تقریبا کسی این بازی رو ندید.

      در مورد اینکه نمیتونید نظر بدین پیشنهاد میکنم کش بروزرتون رو خالی کنید و بعد لاگین کنید.

    • دیگه بالاخره تقصیر خودشونم بود رفتن سراغ یه سبکی که یه بازی فوق العاده، با پشتیبانی خیلی عالی از یه شرکت بسیار محبوب اونجا بود. شکست خوردنش کاملا قابل پیش بینی بود.

    • این بنده خدا به جز GOW تجربه موفق دیگه ای نداشت. با هایپ مایکروسافت کمی موفق شد و بعدشم که کلا مایکروسافت سیاستهاش عوض شد و گند زد به همه چیز و اینم نابود شد. به جز gow یه بازی shadow complex رو توش دست داشت که کاره ای زیاد نبود. بازی هم موفق نبود با اینکه نمره های خوبی گرفت و متاش فکر کنم 90 اینجوراس. بعدشم که بولت استورم رو داشت که دیزاینر بود و نمره هاش 80 اینجوراس و فروش خوبی نداشت.
      بازی اصلی که خیلی روش مانور داد هم law breaker بود که بازاریابی بد نابودش کرد. همه هول و ولای دستنی 2 رو داشتن که قرار بود یک ماه بعدش بیاد. کلا پکید بازی.
      اینم خسته شده میخواد بره فیلمشو بسازه. 😀 😀

      • سری Unreal Tournament و Jazz Jackrabbit رو فراموش کردید آقای قربانی.
        جفتشون هم بازیای خوبی بودند. تعدادشون هم کم نبود.

      • اونا برمیگردن قدیم تر و درست میگی
        انریل تورنومنت رو نگفتم به خاطر اینکه تجربه موفقش اومد توی GOW.