اخبار بازی

کمپانی Capcom به دنبال ساخت بازی‌های جدید پرهزینه نیست

کمپانی Capcom به دنبال ساخت بازی‌های جدید پرهزینه نیست

وی جی مگ: شرکت Capcom طیف وسیعی از IP های بزرگ و باشکوه را در اختیار دارد که می‌تواند به راحتی از آن‌ها درآمد کسب کند. این در حالی است که ظاهرا دیگر کمپانی Capcom به دنبال ساخت بازی‌های جدید پرهزینه نیست.

به گزارش وی جی مگ، مدیر عامل شرکت استوارت ترنر و مدیر بازاریابی آنتوان مولانت در مصاحبه با Gamesindustry.توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند. مولانت اظهار کرد بازی‌های جدید به صورت عناوین دیجیتالی مقرون به صرفه می‌تواند تولید شود اما عناوین AAA با بودجه‌های سنگین به سادگی اتفاق نخواهند افتاد. «ما به دنبال ساخت عناوین صرفا دیجیتالی مقرون به صرفه هستیم. این نگاهی است که ما برای بازی‌های جدید در پیش می‌گیریم به طوری که تولید عناوین جدید با ریسک کمتری برای ساخت همراه باشد. می‌توان چند تعداد از این بازی‌ها را تولید و عرضه کرد و بعد از مورد امتحان قرار گرفتن آن‌ها، قدم‌های بعدی را رو به جلو برداشت. در مقابل توسعه بازی‌های بزرگ با بودجه زیادی چون 10 میلیون پوند دیگر به راحتی اتفاق نخواهد افتاد.»

ترنر در ادامه توضیح داد کمپانی Capcom به دنبال ساخت بازی‌های جدید بوده و لاین‌آپ عناوین جدیدی را نیز آماده کرده است. زیرا این شرکت نمی‌خواهد به صورت مکرر چند پروژه را پشت سر هم تکرار کند و بسازد. از دیگر احتمالات، ساخت آثاری درون دنیاهای از پیش تشکیل شده عناوین Capcom است. باید به این نکته نیز توجه کرد توسعه‌ بازی‌های جدید اگرچه هم‌چنان در برنامه‌های شرکت قرار دارد اما عرضه آن‌ها به صورت موفقیت‌آمیز در بازار جهانی، امری بسیار سخت محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 6 =