اخبار بازی

کمپانی Intellivision به بازار کنسول‌های خانگی بر می‌گردد

کمپانی Intellivision به بازار کنسول‌های خانگی بر می‌گردد

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که جو بازگشت کمپانی‌های قدیمی به صنعت بازی و تولید کنسول خانگی تمامی ندارد و حالا نوبت به کمپانی Intellivision رسیده که به این حوزه باز گردد. مسئولین کمپانی Intellivision Entertainment امروز رسما اعلام کردند که در آینده کنسول بازی جدیدی را عرضه می‌کنند که تمرکز اصلی خود را سادگی، قابل خرید، خانواده و سرگرمی قرار می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر اطلاعات خاصی از این کنسول و نام آن در دسترس نیست اما کمپانی Intellivision اعلام کرده که جزئیات بیشتر را در تاریخ 1 اکتبر منتشر می‌کند. فعلا تنها می‌دانیم که توسعه این کنسول خانگی را تامی تالاریکو برعهده دارد که به عنوان خالق Video Games Live و مدیر فعلی Intellivision Entertainment شناخته می‌شود. تالاریکو در بیانیه‌ رسمی توضیح داده که «با تجربه بازی‌های ویدئویی روی پلتفرم‌های Intellivision همراه با خانواده و برادر کوچک‌ترم بزرگ شدم و به یاد دارم که به جز ارائه تکنولوژی قدرتمند، یکی از اصلی‌ترین تمرکزهای Intellivision  روی ارائه تجربه‌ای برای تمامی اعضای خانواده بود. هدفی که اکنون در صنعت بازی کمرنگ شده و قصد داریم با تولید پلتفرمی جدید راهی را ایجاد کنیم که تمامی بازه‌های سنی توانایی تجربه بازی‌های ویدئویی را داشته باشند.»

یکی از نکات جالب کنسول جدید کمپانی Intellivision این است که بسیاری از سازندگان اولین پلتفرم Mattel Electronics در سال 1979 نیز روی آن کار می‌کنند. چهر‌ه‌هایی همچون بیل فیشر، استیو رانی، پال نورمینن و دیو وارهول که اکنون پست‌های مهمی را در کمپانی Intellivision دارند. نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که تالاریکو در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرده کمپانی Intellivision قصد رقابت با مایکروسافت، سونی و نینتندو را نداشته و حتی به سراغ بازی‌های سه بعدی نمی‌رود. گیمرها برای تجربه بازی روی این پلتفرم جدید، بازی‌ها را از طریق اینترنت روی یک کارت SD دانلود می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =