اخبار بازی

کمپانی Konami به دنبال بازسازی بازی‌های قدیمی

کمپانی Konami به دنبال بازسازی بازی‌های قدیمی

وی جی مگ: چند ماه تا انتشار بازسازی بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner باقی مانده و Konami حالا اعلام کرده که در آینده به دنبال بازسازی بازی‌های قدیمی بیشتری از مجموعه خود می‌رود. در E3 2018 بنجامین کینی مدیر برند Konami اعلام کرده که بازسازی دیگر ساخته‌های قدیمی آنها دور از دسترس نیست.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت IGN در مصاحبه خود با کینی از او این سوال را پرسیده که آیا Konami بعد از انتشار بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner – Mars به سراغ بازسازی دیگر ساخته‌های قدیمی خود می‌رود یا نه که مدیر برند Konami در پاسخ توضیح داده چنین موضوعی خارج از برنامه‌های ما نیست و در آینده برنامه‌های بسیاری برای بازسازی بازی‌های قدیمی خود داریم. با این حال Konami، بازسازی هیچ عنوان دیگری را در حال حاضر تایید نکرده و اطلاعاتی را در این زمینه ارائه نکرده‌اند.

باید در آینده با انتشار بازی Resident Evil 2 Remake که توسعه آن را Capcom‌ برعهده دارد آیا Konami نیز تمایلی به بازسازی یکی از قسمت‌های Silent Hill پیدا می‌کند یا خیر. مسئله‌ای که موفقیت بازسازی Resident Evil 2 می‌توان تاثیر مستقیمی روی آن داشته باشد. نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner – Mars در تاریخ 6 سپتامبر برای PC و PS4 منتشر می‌شود. اثری که در گذشته زیر نظر هیدئو کوجیما مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 9 =