اخبار بازی

کمپانی Nordisk Film استودیو سازنده بازی Rage 2 را خریداری کرد

کمپانی Nordisk Film استودیو سازنده بازی Rage 2 را خریداری کرد

وی جی مگ: کمپانی Nordisk Film استودیو سازنده بازی Rage 2 یعنی Avalanche Studios را خریداری کرد. اطلاعات رسمی نشان از این دارد که خرید Avalanche با مبلغ 117 میلیون یورو (136 میلیون دلار) صورت گرفته.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Nordisk Film به تازگی تصمیم گرفته حضور پررنگی را در صنعت بازی تجربه کند و این کار را با تمرکز روی کشورهای شمال اروپا شروع کرده. آنها در اولین قدم به سراغ استودیو Avalanche رفته‌اند که در استکهلم قرار دارد. پیش از این در سال 2017 همین کمپانی بخش عمده‌ای از سهام استودیو Avalanche را خریداری کرده بود. آنها حالا با پرداخت 84 میلیون یورو دیگر موفق به کنترل کل سهام استودیو Avalanche شدند.

در حال حاضر سازنده بازی Rage 2 مشغول همکاری با Bethesda است و روی ادامه یکی از آثار آنها مشغول به کار است. استودیویی که در کارنامه خود توسعه سه‌گانه Just Cause و بازی Mad Max را دارد. مسئولین کمپانی Nordisk Film اعلام کرده‌اند که در حال حاضر تغییری را در ساختار استودیو Avalanche ایجاد نکرده و تصمیم دارند که زیرمجموعه آنها در زمینه توسعه بازی همچنان به فعالیت مستقل خود ادامه دهد. سال 2003 بود که استودیو Avalanche راه‌اندازی شد و کار خود را با توسعه بازی Just Cause شروع کرد که دو نسل پیش عرضه شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + شانزده =