اخبار بازی

کمپانی Rockstar در حال کار بر روی چند پروژه معرفی نشده است

کمپانی Rockstar در حال کار بر روی چند پروژه معرفی نشده است

کمپانی Rockstar در حال کار بر روی چند پروژه معرفی نشده است.  این خبر توسط یکی از کارکنانی که دیگر در این کمپانی فعالیتی ندارد به بیرون درز کرده است. این خبر توسط یکی از کارکنان Rockstar India به بیرون درز کرده. Angith Jayarajan کسی که سابقا در این کمپانی و در شعبه هند آن فعال بوده در مصاحبه ای با StayAbode به این موضوع اشاره کرده.

وی جی مگ: Angith Jayarajan اعلام کرده که در چند بازی راک استار به عنوان 3Dآرتیست حضور داشته. وی گفته که در پروژه هایی مثل Red Dead Redemption 2 کار کرده و همچنین در چندین پروژه حضور داشته که هیچ اسمی از آنها نمی تواند ببرد. پروژه هایی که هیچ صحبتی در مورد آنها نشده و هیچ خبری نیز از آنها تا بحال به بیرون درز پیدا نکرده است.

در مورد بازی های که ممکن است راک استار در حال ساخت آنهاست حدس و گمانهای بسیاری می توان زد. ولی هیچ کدام از این حدسیات را نمیتوان به واقعیت نزدیک تر از Bully 2 دانست. بازی Bully 2 چندین ماه است که بر سر زبانها افتاده و شایعه ساخت آن بیش از پروژه های دیگر راک استار نقل محافل است.

البته که بازی دیگری که بسیار محتمل است راک استار در حال ساخت آن بازی GTA 6 می تواند باشد. این در حالیست که بازی GTA 5 حدود 6 سال پیش عرضه شده و اصلا بعید نیست که Rockstar بعد از عرضه موفق RDR2 در پی ساخت یک نسخه دیگر از این بازی باشد.

برخی از دوستداران سری بازی Max Payne نیز حدس و گمانشان به سمت نسخه جدید این بازی می رود و با توجه به گذشت 7 سال از عرضه نسخه سوم این بازی، عرضه یک نسخه جدید از این سری و یا ریبوتی از این بازی جای موفقیت بسیاری برای راک استار خواهد داشت.

و در نهایت عرضه یک IP جدید نیز دور از ذهن نیست و این مساله نیز به گفته برخی اصلا بعید نخواهد بود. چرا که راک استار توانایی ساخت یک IP جدید و بزرگ کردن آن را براحتی دارد. خصوصا اینکه با مشخص شدن تاریخ عرضه حدودی کنسولهای نسل نهم یعنی PS5 و XBOX جدید که در سال 2020 عرضه می شوند، انتشار یک بازی جدید توسط Rockstar بسیار می تواند برای این کمپانی بزرگ موفقیت آمیز باشد.

نظر شما چیست؟ مکس پین یا Bully 2 یا GTA 6؟ یا اینکه منتظر یک IP جدید هستید؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =