اخبار بازی

کمپانی Sony تاثیرگذارترین تبلیغات تلویزیونی را پخش می‌کند

وی جی مگ: اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که در زمینه تاثیرگذاری تبلیغات تلویزیونی کمپانی Sony و برند Playstation جایگاه اول صنعت بازی را به خود اختصاص داده‌اند. این آمار به واسطه تحقیقات انجام شده از سوی GamesBeat و iSpot.tv که با دریافت آمار 8 میلیون تلویزیون هوشمند، میزان تاثیرگذاری تبلیغات تلویزیونی را بررسی می‌کند، منتشر شده.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که انتظار می‌رفت Playstation در این آمار رتبه اول را با 620.2 میلیون تاثیرگذاری به دست آورده و یک سوم کل تاثیر تبلیغات را از آن خود کرده. در جایگاه دوم Nintendo با 499.3 میلیون تاثیرگذاری قرار دارد. جالب است که بررسی‌ها نشان می‌دهد بخش عمده‌ای از تاثیرگذاری تبلیغات نینتندو به شبکه‌هایی اختصاص دارد که معمولا مخاطب کم سن و سالی دارند. در اتفاقی جالب توجه سه رتبه بعدی همگی به کمپانی‌های تولیدکننده بازی موبایل اختصاص پیدا کرده.

در جایگاه‌های بعدی این رده‌بندی کمپانی King (ناشر Candy Crush Saga) با 452.7 میلیون تاثیرگذاری، کمپانی InnoGames با 132.3 میلیون تاثیرگذاری و uCool با 58.6 میلیون تاثیر قرار گرفته‌اند. با این تفاسیر برند‌هایی همچون Xbox، EA، Activision و Ubisoft حتی در میان پنج رتبه اول جدول نیز قرار نگرفته‌اند. البته باید به این مسئله اشاره کرد که آمار موجود مربوط به ماه فوریه شده و احتمالا با بررسی داده‌های ماه مارچ می‌توان شاهد حضور بهتر مایکروسافت و Ubisoft باشیم که دو بازی مهم Sea of Thieves و Far Cry 5 را در اختیار داشتند.

منبع: GamesBeat

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 12 =