اخبار بازی

کمپانی Take-Two در E3 2018 بازی جدید معرفی نمی‌کند

کمپانی Take-Two در E3 2018 بازی جدید معرفی نمی‌کند

وی جی مگ: در جریان کنفرانس گزارش سال مالی کمپانی Take Two مسئولین این ناشر بزرگ صنعت بازی تایید کردند که عنوان جدیدی را در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی نمی‌کنند. یکی از بازی‌های این کمپانی که بسیاری انتظار حضورش در E3 2018‌ را داشتند، Borderlands 3‌ بود که نهایتا اعلام شد در جریان نمایشگاه لس انجلس حضور ندارد.

به گزارش وی جی مگ، مسئولین Take Two تایید کرده‌اند که حتی زیرمجموعه‌های آنها یعنی 2K Games و Rockstar نیز برنامه‌ای برای معرفی بازی جدید در نمایشگاه E3 2018 ندارند. گزارش سال مالی Take Two البته با خبر مهم دیگری نیز همراه بود که پیش‌تر به آن اشاره کردیم. این کمپانی در جریان کنفرانس سالیانه خود اعلام کرد که یکی از آثار بزرگ آنها به سال مالی 2020 منتقل شده که از ابتدای آپریل 2019 تا مارچ 2020 را شامل می‌شود.

بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که این بازی بزرگ کمپانی Take Two چیزی جز Boderlands 3 نبوده. شنیده‌ها حکایت از این دارد که معرفی Rage 2 دلیل اصلی است که Borderlands 3 فعلا از برنامه امسال Take Two خارج شده. بازی که سال‌هاست مراحل توسعه‌اش در استودیو Gearbox دنبال می‌شود که تاکنون چندباری نیز ابعاد فنی آن به نمایش در آمده. با این حال معرفی نشدن بازی جدید از سوی کمپانی Take Two در جریان E3 2018 به این معنا نیست که بازی‌های معرفی شده آنها در گذشته طی نمایشگاه لس انجلس نمایش ندارند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 19 =