اخبار بازی

کمپانی Ubisoft روی سه بازی بزرگ معرفی نشده کار می‌کند

کمپانی Ubisoft روی سه بازی بزرگ معرفی نشده کار می‌کند

وی جی مگ: در جریان نشست مالی اخیری که کمپانی Ubisoft آمار مربوط به گزارش مالی خود را به اشتراک گذاشت اطلاعاتی در خصوص برنامه‌ها و بازی‌هایی که قرار است این شرکت طی سال مالی آینده عرضه کند در میان گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌بر Ghost Recon Breakpoint که انتشار آن برای 4 اکتبر 2019 برنامه‌ریزی شده، Ubisoft روی سه بازی بزرگ معرفی نشده AAA کار می‌کند که قرار است در سال مالی جاری منتشر شوند. این کمپانی هم‌چنین اعلام کرد هر سه بازی مورد بحث در سه‌ماهه چهارم سال مالی جاری منتشر خواهند شد. بدین ترتیب شاهد عرضه هر سه مورد بین بازه زمانی ژانویه و مارچ 2020 خواهیم بود.

در رابطه با این که این سه بازی معرفی نشده چه عناوینی ممکن است باشند هیچ گونه اطلاعاتی ارائه نشد با این حال Just Dance 2020 یکی از عناوینی به شمار می‌رود که حضور آن در لیست بازی‌های در حال توسعه معرفی نشده کمپانی Ubisoft دور از انتظار نخواهد بود. اگرچه عدم عرضه آن در پاییز 2019 کمی عجیب به نظر برسد اما مطمئنا ساخت آن در دستور کار قرار دارد.

حدس دیگر به Watch Dogs 3 اختصاص پیدا می‌کند. اثری که شایعات فراوانی پیرامون آن شنیده شده و ظاهرا حوادث قسمت سوم نیز در لندن جریان پیدا می‌کند. سه سال از انتشار نسخه دوم این مجموعه گذشته و اکنون زمان مناسبی برای معرفی نسخه جدید این فرنچایز محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + نوزده =