اخبار بازی

کمپانی Valve مشغول ساخت سه بازی برای واقعیت مجازی است

به نظر می‌رسد که بالاخره Valve تصمیم گرفته به شکل جدی از هدست واقعیت مجازی HTC Vive پشتیبانی کند و این کار را با ساخت 3 بازی مخصوص برای واقعیت مجازی انجام می‌دهد.

Gabe Newell مدیرعامل این کمپانی در گفت و گو با یوروگیمر توضیح داده که «در حال حاضر ما مشغول ساخت سه بازی مختلف برای واقعیت مجازی هستیم. این یعنی ما بازی‌هایی کامل و نه آزمایشی را تولید می‌کنیم.»

هرچند Newell توضیحی درباره ساختار بازی‌ها ارائه نکرده اما توضیح داده که هر سه بازی توسط موتورهای گرافیکی Source 2 و Unity توسعه پیدا می‌کنند. Gabe Newell در ادامه توضیح داده که « بسیار این سوال را مطرح می‌کنند که چرا ما سخت‌افزار تولید می‌کنیم و در پاسخ به این سوال باید بگویم که ما در حال حاضر توانایی تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار مرتبط با آن به صورت همزمان در اختیار داریم. این کاری است که میاموتو همیشه انجام می‌دهد. او این قابلیت را دارد که دستگاه مورد نظر خود برای ساخت بازی را طراحی کرده و در ادامه به روشی درست برای ارائه بازی از طریق آن به مردم استفاده کند.»

مدیرعامل Valve اعتقاد دارد که ما در حال حاضر زمان زیادی را برای تجربه بازی با موس و کیبورد صرف کرده‌ایم که واقعیت مجازی بهترین فرصت برای فاصله گرفتن از این موضوع است. با توجه به توضیحات Newell می‌توان این نتیجه را گرفت که بازی‌های در حال ساخت این شرکت عناوینی جدید هستند و این ممکن است به معنی تاخیر بیشتر برای ساخت و عرضه Half Life 3 باشد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − 1 =