اخبار بازی

کمپین تبلیغاتی بازی Cyberpunk 2077 از The Witcher 3‌ بزرگ‌تر است

کمپین تبلیغاتی بازی Cyberpunk 2077 از The Witcher 3‌ بزرگ‌تر است

وی جی مگ: اطلاعات به دست آمده از آخرین کنفرانس CD Projekt RED همراه با سرمایه‌گذار‌ها نشان می‌دهد که کمپین تبلیغاتی بازی Cyberpunk 2077 از ساخته قبلی این استودیو یعنی The Witcher 3‌ بزرگ‌تر است. البته سازندگان بازی در همین کنفرانس سعی کرده‌اند که انتظارات را بالا نبرند اما اعتقاد دارند که این کمپین از کارهای قبلی آنها گستردگی بیشتری دارد.

به گزارش وی جی مگ،‌ آدام کیسینسکی در ادامه توضیح داده که هرچند امیدها برای موفقیت بازی Cyberpunk 2077 از همین حالا بالاست اما آنها نیز بیکار نبوده و با طراحی گران‌قیمت‌ترین کمپین تبلیغاتی در کارنامه خود سعی دارند این اثر را به شکل مناسبی نمایش داده و پیش روی مخاطب قرار دهند که با تجربه The Witcher 3 حالا انتظاراتش بالاتر از همیشه است. با این حال هرچه این کمپین تبلیغاتی بزرگ‌تر از گذشته باشد اما فعلا به صورت رسمی شروع نشده.

در شرایطی که چند سال از معرفی اولیه Cyberpunk 2077 می‌گذرد اما این اثر به جز یک تیزر کوتاه تبلیغات دیگری را به همراه نداشته و حالا انتظار می‌رود که در نمایشگاه E3 2018 نمایش کاملی را تجربه کند. اثری که در ژانر نقش آفرینی قرار گرفته و تمرکز اصلی خود را روی ساخت دنیایی در فضای علمی تخیلی قرار داده که شاید در میان ساخته‌های CD Projekt RED بیشترین جزئیات را به همراه داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − یک =