اخبار بازی

کنترلر اختصاصی Gears 5 لو رفت

کنترلر اختصاصی Gears 5 لو رفت 1

کمتر از 2 ماه دیگر بازی Gears 5 برای XBOX One  و البته Windows عرضه می شود که البته تنها بازی قابل توجه Microsoft در امسال است. و همین موضوع باعث شده که شاهد بزرگترین کمپین تبلیغاتی مایکروسافت برای این بازی باشیم و یکی از کارهایی که مایکروسافت انجام می دهد عرضه کنترلر مخصوص این بازی ست.

وی جی مگ: این کنترلر در ماه سپتامبر همزمان با انتشار بازی Gears 5 به بازار عرضه می شود. در حال حاضر هیچ تایید رسمی از عرضه این گیم پد توسط مایکروسافت صورت نگرفته ولی این قضیه توسط کسی که این کنترلر را به دست گرفته و تست کرده ست تایید شده. و عکسی از این کنترلر نیز منتشر کرده است. کاربر IdleSloth1984 در توییتر نوشته:

[Leaked] Official Controller

البته به مانند تمام شایعات اینچنین تا تایید رسمی نمیتوان به اینچنین شایعاتی به صورت 100 درصد اطمینان داشت ولی با توجه به نحوه دیزاین گیم پد که همخوانی زیادی با کنترلرهای دیگر XBOX One دارد، می توان به آن امیدوار بود.

باز Gears 5 در تاریخ دهم سپتامبر یعنی ششم مهرماه برای XBOX One و البته Windows عرضه می شود و برای اولین بار در تاریخ بازی های مایکروسافت کاربران Steam نیز میتوانند از همان روز اول این بازی را دانلود و بازی کنند.

به نظر شما امکان انجام این بازی روی کنسولهای دیگر در آینده وجود خواهد داشت؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − دو =