اخبار بازی

کنسولها، پلتفرم‌های فرست کلس برای Cyberpunk 2077 خواهند بود

کنسولها، پلتفرم‌های فرست کلس برای Cyberpunk 2077 خواهند بود 1

وی جی مگ: بنظر می‌رسد که CD Projekt Red کیفیت ورژن کنسولی Cyberpunk 2077 را به هیچ وجه دست کم نخواهد گرفت. با وجود اینکه تابحال تمامی نمایش های بازی بر روی PC های قدرتمند، اجرا شده‌اند، سازندگان این عنوان کماکان براین عقیده‌اند که با نسخه های کنسولی این عنوان نیز، کاملا با دید فرست کلس و سطح بالا نگاه می‌کنند.

این نکته برای بسیاری از گیمرها مهم است، زیرا کم کم درحال نزدیک شدن به پایان نسل هشتم هستیم و با نبود هیچگونه نمایش از این عنوان بر روی کنسول های نسل هشتمی، برخی معتقداند که ممکن است ورژن کنسولی Cyberpunk 2077 چندان چنگی به دل نزند. اما طی مصاحبه‌ای که Wccftech با یکی از اعضای CD Projekt Red یعنی Alvin Liu داشته است، اعلام شد که جای هیچگونه نگرانی‌ای وجود ندارد.

ما کنسولها را همانند یک شهروند رده بالا و فرست کلس فرض میکنیم و بازی روی آنها فوق العاده به نظر می‌رسد. البته اگر برای PC خود چیزی حدود 2,000 دلار خرج کرده باشید، مشخص است که بازی روی آن بهتر به نمایش درخواهد آمد، اما درهرحال، گرافیک Cyberpunk 2077 همچنان روی کنسول ها و حتی PC های رده پایین، چشم نواز خواهد بود.

Liu همچنین اعلام کرد که ساخت و به اجرا درآوردن این بازی بر روی کنسول‌ها و PC های رده پایین به لطف قابلیت‌های موتور بازی یعنی Red Engine، چندان سخت و چالش آور نبوده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که متاسفانه CD Projekt Red چندان هم سابقه‌ی درخشانی در پورت بازی برای کنسول‌ها ندارد و آخرین ساخته‌ی آنها یعنی The Witcher 3، اگرچه که از نظر بصری با نسخه‌ی PC قابل رقابت بود، اما فریم ریت بازی در صحنه های شلوغ، بیشتر مواقع به زیر 30 افت می‌کرد. با توجه به این جریان، کاملا عقلانی است که طرفداران، کمی نگران Cyberpunk 2077 بر روی کنسول‌ها باشند.

تا زمان انتشار بازی، نمی‌توان با قاطعیت در مورد نسخه‌ی کنسولی نظر داد اما امیدواریم که تفاوت بین ورژن PC و کنسولی این عنوان، بسیار بالا نباشد. Cyberpunk 2077 برای کنسولهای نسل هشتم و PC در تاریخ 16 آپریل 2020 برابر با 28 فروردین 1399 منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

نیما هاشمی

نیما هاشمی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + ده =

      • اقا میثم واقعا الان ایتم نیازه . یوزر های قدیمی ممکنه با سایت بمونن و میمونن ولی یوزرای جدید میان میبینن که سایت هیچی نداره و مقایسه میکنه با سایتای دیگه ولی این یوزر جدید از کیفیت آیتم های قدیمی تون هیچ اطلاعی نداره زود قضاوت میکنه. من خودم عاشق این سایتم و هر کاری براش میکنم از وقتی که وارد سایت شدم کلی اطلاعات بهم اضافه شده از اصطلاحات گرفته تا نحوه مقایسه کردن بازی ها. قبلنا هیچیکی به پیشنهادام توجه نمیکرد ولی الان دوستام میان خیلی چیزا از من میپرسن و اینو مدیون شما هستم کلی علاقم به بازی های ویدیویی اضافه شده دنبال هر راهی هستم که وارد اینکارشم . واقعا حیفه همچین سایت قوی انقدر راحت فراموش بشه و دعا میکنم که هیچ وقت به اون موقع نرسه.