اخبار بازی

کنسول‌های قدیمی SEGA دوباره وارد بازار می‌شوند

وی جی مگ: نینتندو طی چند سال گذشته با عرضه دوباره کنسول‌های قدیمی خود و قرار دادن عنوان Classics Mini توانست بسیاری از مخاطب‌های قدیمی خود را راضی کند و حالا به نظر می‌رسد که عملکرد خوب این شرکت باعث شده که دیگر رقبا نیز به فکر افتاده و این موضوع تایید شود که کنسول‌های قدیمی SEGA نیز در حالتی مشابه دوباره به بازار وارد می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، آتاری و سگا پیش‌تر این کار را به صورت خارج از سیستم و با شرکت‌های ثانویه انجام داده و نتایجی با نام Atari Flashback و Genesis Flashback گرفتند اما حالا تصمیم بر این شده که عرضه دوباره کنسول‌های قدیمی را به صورت داخلی و با نظارت خود انجام دهند تا به نتیجه‌ای مشابه با نینتندو دست پیدا کنند.

کنجی ماتسوبارا مدیر اجرایی SEGA در مصاحبه اخیر خود با یاهو اعلام کرده که سگا قصد دارد همچون نینتندو کنسول‌های قدیمی خود را دوباره وارد بازار کند. البته نکته منفی این ماجرا به نحوه کار سگا ارتباط دارد. ماتسوبارا تایید کرده که آنها در اصل قصد دارند Genesis Flashback‌های ساخته شده توسط AT&T Games را جمع‌آوری کرده و آنها را دوباره در بازار ژاپن و با برند خود عرضه کنند. نکته منفی ماجرا در این است که کیفیت کنسول‌های طراحی شده تحت عنوان Genesis Flashback به شدت پایین بوده و با محصولات Classics Mini نینتندو قابل مقایسه نیست.

منبع: Yahoo

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =