اخبار بازی

کنسول جدید Ataribox Retro با تکنولوژی PC ساخته خواهد شد

کنسول جدید Ataribox Retro با تکنولوژی PC ساخته خواهد شد

اواخر E3 بود که مشخص شد Atari قصد دارد بعد از چندین سال دوری از بازار کنسول‌های خانگی، باز هم به این بازار برگشته و کنسول جدیدی عرضه کند.

در خبر‌های ابتدایی مشخص شده بود که فعلا از این کنسول با اسم Ataribox یاد می‌کنند و حدس زده می‌شد که این کنسول نیز بازسازی Atari 2600 باشد. مانند کاری که نینتندو سال گذشته با NES Classic انجام داد و به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کرد. در ویدیویی که تازه منتشر شده است به نظر می‌رسد که قصد آتاری دقیقا عرضه چنین کنسولی است.

در این ویدیو حالت کلی کنسول نشان داد قسمت پایینی آن با چیزی شبیه به چوب طراحی شده بود. به نظر می‌رسد که اسم این کنسول Ataribox Retro در نظر گرفته شده است. مدیرعامل شرکت آتاری، Frederic Chesnais به راحتی ساخت اینگونه کنسول را مورد تایید قرار داد و اشاره کرد که این کنسول با تکنولوژی PC ساخته خواهد شد.

ممکن است که قدرت سخت‌افزاری این کنسول مانند Atari 2600 نبوده و کمی مدرن‌تر باشد. البته این انتظار را نداشته باشید که کنسول جدید آتاری مثل Xbox One یا PS4 قدرت داشته باشد اما می‌توان در نظر داشت که شاید آتاری با عرضه این نوع کنسول قصد بازگشت به این بازار را داشته باشد. استفاده از تکنولوژی PC می‌تواند نشانگر تمرکز زیاد آنها روی این محصول باشد. باید دید در آینده آتاری چه تصمیم‌هایی در این مورد می‌گیرد.

منبع

برچسب‌هاatari ataribox retro e3 2017
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 8 =