اخبار بازی

کنسول های نسل بعد در یک قدمی هک اطلاعات

Gameemag---Xbox-One-Leaker

چندی پیش فردی ناشناس مدعی شد که به یکی از کیت های توسعه دهنده ی Xbox One دست یافته است و سپس برای تائید درستی حرف های خود مقداری از این اطلاعات را در اینترنت منتشر کرد.

حال این فرد ناشناس مایکروسافت را تهدید کرده در صورتی که حکم بازداشت وی صادر شود تمامی این اطلاعات را درون نت منتشر خواهد کرد.

این فرد که نام Superdae را بر روی خود گذاشته است به Gizmodo اعلام کرد که بعد از ماه ها جستجو درباره وی همین روز ها است که توسط پلیس دستگیر شود.

دیروز عصر این فرد نمیتوانست وارد سرور FTP خود شود زیرا یک سیستم اتوماتیک مرتبا برای او تام اوت میداده و این اتفاق برای یوزرنیم و پسوورد اکانت تویتر وی نیز افتاده است.

Gizmodo اعلام کرد که در سرور سایت این فرد اطلاعات بسیار مهمی وجود دارد که مایکروسافت نمیخواهد آن ها به بیرون درز پیدا کنند.

در نامه ای بر روی سایت Kotaku اعلام شده است :

[box type=”warning”] این سرور حاوی اطلاعات مهمی از کیت های توسعه ی کنسول های PlayStation 4; Xbox One و Wii U است که همراه با هک کمپانی های بزرگی مانند Unitied Front Games، Epic Games، Blizzard و THQ و همچنین هک بازی های مطرح و تکمیل نشده ی Company of Heroes 2 و WWE 14 و همچنین پروژه ی مخفی ای از کمپانی Epic Games با نام Kilo, Lima و Orion به دست آمده است.[/box]

Superdae مقداری از این اطلاعات را همزمان با معرفی Xbox One به بیرون منتشر کرد که به نظر درست می آمدند.

Superdae در نظر داشت تا تعدادی از این کیت ها را بر روی eBay به فروش برساند که فعلا با دخالت FBI و پلیس استرالیا مواجه شده است. مایکروسافت هرگونه ارتباطی را با این فرد رد میکند.

حسین جاشی

حسین جاشی

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + دو =