اخبار بازی

کنسول Neo Geo Classic به زودی معرفی می‌شود

وی جی مگ: بازار کنسول‌های کلاسیک در این روزها داغ است و به نظر می‌رسد که کمپانی SNK نیز قصد ندارد از این موج به وجود آمده عقب بماند. این کمپانی امروز توئیتی را منتشر کرده که احتمالا به معرفی کنسول Neo Geo Classic ارتباط دارد.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی SNK در توئیتر خود اعلام کرده که کنسول جدید آنها به مناسبت 40 سالگی این کمپانی در سال جاری میلادی عرضه می‌شود. جالب است بدانید که در این توئیت اشاراتی نیز به The Kings of Fighters، Fatal Fury، Samurai Shodown و Metal Slug شده که همگی به عنوان آثار کلاسیک Neo Geo شناخته می‌شوند. مسئله‌ای که بیش از همیشه احتمال معرفی کنسول Neo Geo Classic را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از این کنسول در دسترس نیست و باید صبر کرد و دید SNK در چه زمانی سخت‌افزار جدید خود را رونمایی می‌کند. چند روز پیش SNK در PAX East بسته 40th Anniversary Collection را برای عرضه روی Nintendo Switch معرفی کرد. بسته‌ای که احتمالا تنها بخش کوچکی از برنامه 40 سالگی SNK را شامل می‌شود. طی سال‌های اخیر نینتندو دو بار و اکنون سگا نیز برنامه دارد که کنسول‌های قدیمی خود را با ظاهری به‌روز شده وارد بازار کند.

برچسب‌هاNeo Geo Neo Geo Classic snk
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − هفت =